Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Witam jak Wam się sprawdza ten silnik, czy jest dość dynamiczny - czy jednak jest za słaby do tej wielkości auta? Czy i jak wielka jest różnica miedzy 82 a 101 koników? czy blachy w zafirce są cynkowane? Czy ostatecznie jest sens myśleć o dieslu - zdania są tak bardzo podzielone.... Czy diesle Opla są awaryjne? z góry dziękuję za odpowiedzi.....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9008-zafira-a-20-td/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 ehh a na forum czytales ?? ocynku raczej nie ma opel to nie audi awaryjnosc diesla to nie tylko problem zafiry a roznica miedzy DTL i DTH jest spora   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9008-zafira-a-20-td/#findComment-279753 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Gawlak, blachy w AstrzeII od 98 a w Zafirze od 99r są ocynkowane. Czy i jak wielka jest różnica miedzy 82 a 101 koników?To są te same silniki a różnica między nimi jest taka że ten 82 konny nie posiada intercoolera, stąd różnica w konikach. czy blachy w zafirce są cynkowane? Tak astry II i Zafiry mają blachy ocynkowane.Czy ostatecznie jest sens myśleć o dieslu - zdania są tak bardzo podzielone.... Czy diesle Opla są awaryjne?. A czy są auta które nie są awaryjne Na temat diesli w oplu tematów jest dość sporo, wystarczy poczytać. http://forum.opel24.com/co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti-vt5529.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9008-zafira-a-20-td/#findComment-279750 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 dzieki za taki ocynk vectra B niby tez ma   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9008-zafira-a-20-td/#findComment-279748 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 do bogo... witam. czy aby roznica pomiedzy 82 a 101 koni lezala tylko w intercoolerze? czy mozna zatem do 82 konnej wersji zalozyc intercooler i taki bedzie wzrost mocy??? czy istnieje technicznie taka mozliwosc? pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9008-zafira-a-20-td/#findComment-279605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 wszystko mozliwe ale czy oplacalne ?? intercooler komp silnika sporo przewodow robota tez niemala   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9008-zafira-a-20-td/#findComment-279603 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Witam jak Wam się sprawdza ten silnik, czy jest dość dynamiczny - czy jednak jest za słaby do tej wielkości auta? Czy i jak wielka jest różnica miedzy 82 a 101 koników? czy blachy w zafirce są cynkowane? Czy ostatecznie jest sens myśleć o dieslu - zdania są tak bardzo podzielone.... Czy diesle Opla są awaryjne? z góry dziękuję za odpowiedzi..... Przy nowym silniku rórznica 20km była odczuwalna po przebiegu 200tyś zaciera się silnik Dti (82) jest mniej przesilony nigdy nie pracował na maksymalnych obciąrzewniach. Jeśli chodzi o ocynk to jest jak najbardziej ,przedmówca pomylił audi(alu) z ocynkiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9008-zafira-a-20-td/#findComment-279354 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 czy aby roznica pomiedzy 82 a 101 koni lezala tylko w intercoolerze? czy mozna zatem do 82 konnej wersji zalozyc intercooler i taki bedzie wzrost mocy??? czy istnieje technicznie taka mozliwosc? tomik75, tutaj masz link z dokładnie takim samym tematem do poczytania:http://forum.opel24.com/intercooler-do-dtl-vt12262.htm?highlight=zamontowanie+intercoolera   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9008-zafira-a-20-td/#findComment-279007 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 poczytalem i szczerze mowiac chyba najrozsadniejszym rozwiazaniem bedzie zchipowanie bryczki zeby zwiekszyc moc. dzownilem w dwa miejsca do wroclawia i zdunskiej woli.obydwa warsztaty zapewniaja o 20-30 koniach wiecej ceny rozne wroclaw 500pln z hamownia a zdunska wola 800-900pln z hamownia a moze ktorys z forumowiczow moze polecic tego typu specjaliste z okolic warszawy??? bede wdzieczny za polecenie godnego uwagi mechanika , pozdrowka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9008-zafira-a-20-td/#findComment-278998 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 poczytalem i szczerze mowiac chyba najrozsadniejszym rozwiazaniem bedzie zchipowanie bryczki zeby zwiekszyc moc. dzownilem w dwa miejsca do wroclawia i zdunskiej woli.obydwa warsztaty zapewniaja o 20-30 koniach wiecej ceny rozne wroclaw 500pln z hamownia a zdunska wola 800-900pln z hamownia a moze ktorys z forumowiczow moze polecic tego typu specjaliste z okolic warszawy??? bede wdzieczny za polecenie godnego uwagi mechanika , pozdrowka Ceny jakieś podejrzane. W zeszłym roku w styczniu płaciłem we Wrocławiu z hamownią 1700 zł. Jest jeszcze jedna kwestia: pewne typy pomp są nieczipowalne, tzn. że można zrobić moda na sterowniku głównym ale sterownik pompy i tak swoje wie i nie bedzie większej mocy Tak więc spytaj się fachmana czy akurat Twoje auto jest czipowalne zanim wydasz kase. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9008-zafira-a-20-td/#findComment-278954 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.