Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Witam. Padła mi pompa paliwowa i musiałem wyciągnąć silnik (X20DTL D3 z astry G ) bo chyba inaczej wyjąć pompy wtryskowej nie dałoby się. Zanim naprawią mi pompę coś bym przy tym silniku zrobił, silnik przeleciał już 230 000 km, rozebrałem kolektor ssący i się przeraziłem, wszystkie wloty oblepione są na dwa 2mm syfem olejowym, w wlotach jest wstawiona jakaś przepustnica która jest tak oblepiona że na pewno nie działała. Syfu tego jest aż do zaworów i czym to wyczyścić, w miejscach niedostępnych? Zastanawia mnie skąd tyle zanieczyszczeń olejowych? jedynie co mi przychodzi do głowy to dostawało się to z smarowania turbiny, czy w turbinie są jakieś uszczelniacze które by nie trzymały oleju i można byłoby je wymienić ? Jak wspomniałem mam wyjęty silnik i mam dobry dostęp do wszystkiego i zapytam co trzeba byłoby posprawdzać ewentualnie wymienić ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9091-uk%C5%82ad-sc%C4%85cy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Problem z zasyfionym dolotem niestety występuje w wiekszości diesli. W moim asterixe było tyle syfu w kilektorze dolotowym aż wygieła sie jedna z przepustnic a 1 czy 2 kanaly dolotowe były zatkane. Pozdrawiam wszystkich uzytkowników. Szczoty druciane do rąk i heja   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9091-uk%C5%82ad-sc%C4%85cy/#findComment-278918 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.