Gość Krist-off Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Witam Wszystkich. Podczas badań autka na kompie wyskoczył błąd P0110 Intrake Air (obecny -1) Teperature (IAT) Signal Voltage High... Z forum zczytałem, że błąd P0110 to; Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za słabe napięcie sygnału Temperatura powietrza wlotowego (IAT) poza wymaganym zakresem Auto idzie do max 140 km/h i następnie zamula, check się nie zapala, pali koło 6 l na trasie, nie szarpie podczas dodawania gazu, obroty na jałowym koło 900. Wymieniłem przepływnkę na boscha (myślałem, że to pomoże) - nie pomogło niestety. O co chodzi i co robić dalej w tej sytuacji ?? Proszęo podpowiedzi. Czy to coś konkretnego np.: walnięty czujnik temperatury powietrza dolotowego czy jest to temat rzeka?? [ Dodano: Pon Mar 31, 2008 14:22 ] z góry dzięki za ew. podpowiedzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9228-b%C5%82%C4%85d-p0110/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ecotec Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 A nie masz tam ITA zintegrowanego z przepływką, tzn z przepływki wychodzi 5 przewodów ?? Jakie wartości masz przy 20st ITA >>?? Ppzepływka oryginał czy bosch z allegro (bo to w silnikach D spora różnica z mego doświadczenia jest)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9228-b%C5%82%C4%85d-p0110/#findComment-277575 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 A nie masz tam ITA zintegrowanego z przepływką, tzn z przepływki wychodzi 5 przewodów ?? Jakie wartości masz przy 20st ITA >>?? Nie wiem co Tobie napisać bo jestem w tym temacie zielony, wiem gdzie wlać olej i inne płyny hehe a reszty się póki co dopiero uczę. Na mój patrz to z przepływki wychodzi kostka a i le przewodów to będę musiał jutro zobaczyć przepływkę mam nową ze sklepu motoryzacyjnego tylko, że załatwioną po znajomości - 300 pln   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9228-b%C5%82%C4%85d-p0110/#findComment-277570 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ecotec Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Nie wiem co Tobie napisać bo jestem w tym temacie zielony, wiem gdzie wlać olej i inne płyny hehe a reszty się póki co dopiero uczę. Na mój patrz to z przepływki wychodzi kostka a i le przewodów to będę musiał jutro zobaczyć przepływkę mam nową ze sklepu motoryzacyjnego tylko, że załatwioną po znajomości - 300 pln To ciężko będzie on line to naprawić. Na początek jeśli dasz radę to zmierz omomierzem oporność ita w normalnej temp. otoczenia powinna być ok 2,6kOhm(jesli masz 5 pinów to miedzy 1-3 pinem przepływki)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9228-b%C5%82%C4%85d-p0110/#findComment-277514 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 tak jak piałeś zmierzyłem Ohmy w przepływce 1-3 pin i mam 2,4 Ohm, przeczyściłem też EGR, elektrozaworki (około 7 Ohm) i w poniedziałek ruszam w trasę - okaże się czy już jest oki. Może masz jeszcze jakieś porady jakby co - co można jeszcze sprawdzić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9228-b%C5%82%C4%85d-p0110/#findComment-274731 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ecotec Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 tak jak piałeś zmierzyłem Ohmy w przepływce 1-3 pin i mam 2,4 Ohm, przeczyściłem też EGR, elektrozaworki (około 7 Ohm) i w poniedziałek ruszam w trasę - okaże się czy już jest oki. Może masz jeszcze jakieś porady jakby co - co można jeszcze sprawdzić Napisz jak było po jeździe próbnej może wyczyszczenie tu i ówdzie rozwiązało problem(np. braku styku)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9228-b%C5%82%C4%85d-p0110/#findComment-274365 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Czyszczenie EGR nic nie dało. Wczoraj na trasie auto wolno się rozkręcało, przy 140 zmuła, lekkie szarpanie i autko dalej nie chce iść. Na domiar złego z silnika od strony kierowcy zaczęły pojawiać się dziwne odgłosy (silnik zaczął głośniej chodzić, pojawiło się głośniejsze klekotanie, a gdy jadę na 2,3 lub 4 na wolnych obrotach to drgania z silnika przenoszą się do wewnątrz samochodu). Możliwe jest ażeby jakaś uszczelka pod kolektorem puszczała, a może tłumik drgań soś szwankuje, da coś jak odłączę aku na godzinę Pozdrawiam... bezsilny [ Dodano: Nie Kwi 20, 2008 19:01 ] W piątek byłem w IB-Auto (specjalizują się w oplach) w Gdańsku na kolejnym badaniu komputerowym + diagnostyka, dalej wyskakuje ten cholerny błąd - posprawdzali wszystko i rozkładają ręce, w środę jadę do nich na wymianę czujnika położenia wału (jeżeli pomoże wstawienie nowego to płacę 160 pln, jeżeli nie to wstawiają z powrotem mój i nic nie płacę - myślę, że to jest dobry układ). Doładowanie turbiny - OK. Gdyby i to nie pomogło to mówili, że może pompa powoli siadać - objawy: przy 2500 obrotach jest szarpnięcie i auto nie chce iść więcej niż 140 km/h, a rano odpala za 2 razem. Powoli daję sobie spokój - widocznie nie jest mi dane jeździć szybciej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9228-b%C5%82%C4%85d-p0110/#findComment-274362 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Czy coś może się w temacie wyjaśniło? Właśnie mi się check zaświecił i pokazuje P0110. Auto jeździe zupełnie normalnie. Check zaswiecił się na dość dziurawej drodze i obawiam się, że może gdzieś coś się rozłączyło, tylko astrą jeżdżę zaledwie kilka tgodni i niestety jeszcze nie wiem gdzie tego szukać. Będę wzięczny za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9228-b%C5%82%C4%85d-p0110/#findComment-103664 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel1924 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Hej, nie chcę już zakładać nowego posta.... Chcę zapytać o jedną rzecz... Co znaczy ten kod błędu : 7 1 5 4 0 Taka kolejność i tyle mignięć mam sprawdzając metodą wciśniętego gazu i hamulca. Astra 1,7 DTI Dziękuję za odpowiedź   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9228-b%C5%82%C4%85d-p0110/#findComment-103558 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam. Wydaje mi się że problem znajduje się w przepływomierzu. Ktoś na forum opisywał jaki przepływomierz idzie do jakiego silnika łącznie z podziałem na rocznik auta. Być może Twój przepływomierz nie jest do tego silnika i stąd te problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9228-b%C5%82%C4%85d-p0110/#findComment-103474 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.