Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Witam...mam astre II 2000 rok 2,0 101 kM, kombi z włoch, przebieg 120 tys, po wymianie pompy, turbiny, łańcuszka, płynów i oleju już we Włoszech, wszystko jest ok poza małą awarią,,,,,,JECHAŁEM OK 90 KM/H NA 4 BIEGU TURBINKA ŁADNIE PRACOWALA I STRZELIŁA GUMA MIĘDZY INTERKULEREM A SILNIKIEM, SPADŁA NAGLE MOC!! NAPRAWIŁEM GUME ALE MAM PROBLEM Z TURBINĄ, WŁĄCZA SIĘ TYLKO DO 2 BIEGU I PRZY 2500 OBR, A NIE JAK WCZEŚNIEJ PRZY 2000 OBR NA KAŻDYM BIEGU!! CO DZIWNE AUTO PALI NORMALNIE, NIE BIERZE OLEJU, NO I TURBINA DZIAŁA BO SIĘ WŁĄCZA... KOMPUTER NIE POKAZUJE BŁEDU! NIE MAM POJECIA CZY TO JAKIŚ CZUJNIK DOSTAŁ OLEJEM, CZY PROBLEM Z PRZEPŁYWEM POWIETRZA, CZY INTERKULER BRUDNY? PROSZĘ O RADĘ   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9423-turbina/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Witaj Po pierwsze turbina zaczyna się kręcić w chwili uruchomienia silnika - u mnie przy ok 1700 obr. silnika ma na tyle duża prędkość, że zaczyna sprężać powietrze. A co do problemu to zacząłbym od sprawdzenia szczelności intercoolera - gumę, mam nadzieję, że wymieniłeś na oryginał. Najłatwiej to zrobić tak: zatkaj na parę sekund wlot powietrza (przy biegu jałowym silnika) i posłuchaj czy nie syczy Ci z intercoolera - bo może i on uległ rozszczelnieniu. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9423-turbina/#findComment-276026 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 jasne że oryginał, mam taką sztukę u sąsiada za płotem na części http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif , Jutro sprawdzę te szczelności, problem w tym że przed awarią te Kopnięcie mocy turbiny było w okolicy 2000 obr na każdym biegu a teraz przy ok 2500 obr i tylko do 2 biegu! dziękuję za odp... pozdrawiam [ Dodano: Pon Kwi 07, 2008 19:57 ] mam jeszcze pytanie gdzie w waszych Astrach jest kość komputera do badania stanu tech???dokładnie??? bo u mnie w trochę dziwnym miejscu, pod popielniczką   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9423-turbina/#findComment-275990 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Wtyczka jest dokładnie między lewarkiem zmiany biegów a lewarkiem ręcznego. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9423-turbina/#findComment-275928 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 dzięki......kurcze u mnie jak pisałem jest w popielniczce..... Tak jak radziłeś przewody dziś zostały dokłednie sprawdzone i to nie ich wina,. inter też czysty i bez rozszczelnień, już sam nie wiem cco powoduje opuźnianie aż ok 500 obr momentu uderzenia turbiny... mam jeszcze jedno pytanko.........Czy otwarty termostat może powodować większe spalanie???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9423-turbina/#findComment-275913 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Może problem tkwi w samej turbinie - co do termostatu to na 100% będziesz miał większe spalanie bo niedogrzany silnik nie ma swojej sprawności a co za tym idzie więcej pali. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9423-turbina/#findComment-275899 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Witam!!! od nie dawna mam Astre 2.0 DTI kombi,i co 100km. muszę dolewać płyn chłodzący ok.05l.Myśle czy teraz latem nie przejść na wode,bo inaczej to mnie( zje).Byłem u mechanika ale niczego sie nie doszukał.Co robićhttp://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9423-turbina/#findComment-275881 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Witam.....miałem też taki problem w astrze 96, 1,6 i,,,,,,jak się okazało problemem była cieknące przewody doprowadzające płyn do nagrzewniczki wew auta, ale szyby szybko parowały i śmierdziało Kocimi śiuśkami z wentylatorów, pare nowych przewodów, przy okazji nagrzewniczka też nowa, problem znikną...... A tak poza to czy uszczelka po głowicą ok, auto nie kopci...http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif proponuje też wsypać dobrej firmy uszczelniacz do chłodnic... pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9423-turbina/#findComment-275874 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.