globalistayt Opublikowano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2022 Cześć Panowie, Jakiś czas temu podczas jazdy zapała mi się kontrolka auto z kluczykiem lub/i samochód wpadał w tryb awaryjny. Diagnostyka wykazała uszkodzoną przepustnicę, którą wymieniłem na regenerowaną. Po wymianie wyjechałem w trasę ok 600km - w jedną było wszystko ok w drodze powrotnej w połowie samochód zaczął przerywać/szarpać. Starałem się trzymać jedną prędkość chociaż mimo to zdarzało się często przerwanie. W momencie kiedy zatrzymałem się i próbowałem ruszyć musiałem robić to wybitnie delikatnie i przełączać jak tylko zaczęło szarpać (nawet przy 1200obr/min). Ponowna diagnostyka i ... 0 błędów. Odpięcie EGR czy tez przepustnicy nie pomogło. Wyjęcie komputera, przeczyszczenie nic nie dało, dalej jest problem. Oczywiście mechanicy rozkładają ręce i nikt nie wie co dolega. Macie może jakieś doświadczenia w takiej sytuacji, gdy na komputerze brak błędów a samochodem nie da się jechać? Zauważyłem też dziwną zależność tzn. jeżeli samochód jest zimny to jedzie jak należy bez szarpania (może czasem się zdarzy), ale jak osiągnie ok 60-70 stopni nie da się już jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/95942-astra-h-19cdti-100km-dtl-szarpanie-na-ka%C5%BCdym-biegu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.