Skocz do zawartości

problem zapalanie CHECK przy redukcji


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

problem polega na tym ze przy tem. silnika 90*C przy redukcji np. do wyprzedzania podskocza obroty zwiekszy sie predkosc i nagle zapala sie CHECK czyli blad silnika i gasnie turbina - brak mocy i ujechac nie idzie, auto rozpedza sie chyba od 0-100km/h z 2 min http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/kwasny.gif

auto bylo u mechanika powiedzial ze to przeplywka ktora nie malo kosztuje, przeplywka zmieniona i jest to samo :( (na oryginal Boscha, a nie jakas chinszczyzna)

sprawa jest dosc uciazliwa przy wyprzedzaniu bo moze sie to kiedys dla mnie i dla kogos zle skonczyc :o

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9712-problem-zapalanie-check-przy-redukcji/
Udostępnij na innych stronach

problem polega na tym ze przy tem. silnika 90*C przy redukcji np. do wyprzedzania podskocza obroty zwiekszy sie predkosc i nagle zapala sie CHECK czyli blad silnika i gasnie turbina - brak mocy i ujechac nie idzie, auto rozpedza sie chyba od 0-100km/h z 2 min

Jest mnóstwo tematow na temat tak tej kontrolki jak i EGR. Nawet nie wiadomo co masz za silnik a chcesz pomocy!! Wpisz w wyszukiwarce i szukaj!!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9712-problem-zapalanie-check-przy-redukcji/#findComment-273440
Udostępnij na innych stronach

witam

 

problem polega na tym ze przy tem. silnika 90*C przy redukcji np. do wyprzedzania podskocza obroty zwiekszy sie predkosc i nagle zapala sie CHECK czyli blad silnika i gasnie turbina - brak mocy i ujechac nie idzie, auto rozpedza sie chyba od 0-100km/h z 2 min http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/kwasny.gif

auto bylo u mechanika powiedzial ze to przeplywka ktora nie malo kosztuje, przeplywka zmieniona i jest to samo :( (na oryginal Boscha, a nie jakas chinszczyzna)

sprawa jest dosc uciazliwa przy wyprzedzaniu bo moze sie to kiedys dla mnie i dla kogos zle skonczyc :o

A jaki kod błędu ??, bo to ze czasem diagnoskop wskaże kod xxxx i wskazuje na cześć "A" to nie koniecznie jest to prawda. jak by tak było to każdy co ma interfejs byłby specjalistą a tak nie jest...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9712-problem-zapalanie-check-przy-redukcji/#findComment-273410
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść erg i będzie ok.

JA po wszystkich mechanikach powymieniałem wszystkie poduszki o mało by sie nie skonczyło na przepływce i właśnie nowym zaworze.

Już chcieli pompę vacum wymieniać.

Wyczyściłem erg i co http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif tkneło mnie by sprawdzić drożność tych plastykowych i gumowych przewodów od pompy do zaworu.

Był ten twardy przetarty w jednym miejscu owinąłem taśmą i auto hulla jak ta lala

Nawet nie wykryli tego w serwisie opla u mnie na wsi.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9712-problem-zapalanie-check-przy-redukcji/#findComment-273393
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności