Skocz do zawartości

Podklejka pod sufitem odpada, paruja szyby,czasem dlugo pali

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zakupilem Astre '92 r. w benzynie 1.6. Jest to moj pierwszy samochod,jestem wiec raczje laikiem. Chce nim bezpiecznie jezdzic wiec pierwsze co zorbilem to zakupilem komplet amortyzatorow Kyabe-leza i czekaja na montaz. Mam kilka problemow i zwiazanych z nimi pytan.Ostrzegam ze wczesniej okazjonalnie jezdzilem "ojcowym" Fordem FOcusem Kombi z 99r. wiec moze porownywac nie powinienem,ale to jedyny punkt odniesienia jaki mam.I tak:

1. Szyby strasznie prauje.Slyszalem ze to mzoe byc filtr powietrza.Nie sa one drogie,ale czy warto kupic jakikolwiek? Montuje sie go po otworzeniu maski,kolo szyby?

2.Podklejka pod sufit odpada towrzac baldachim.W sumie dizwna przypadlosc.Chodzi oczywiscie o sam material.Maice jakies propozycje? Pod opadajacym materialem jest taka stara gabka ktora raczej sie kruszy i trzymac np na folie klejaca nie bedzie.

3.Wspomaganie w porownaniu z Focusem jest raczej mierne,gdzie jest plyn od wspomagania kierowcy?

4.Samochod rano i wieczorem jak dlugo postoi odpala nie od dotyku,trzeba sekunde dluzej potrzymac zaplon.Nie jest dramatycznie ze sie boje ze nie odpali,ale byc moze to zapowiedz czegos wiekszego.

5.Oplaca sie robic nadkola ze wzgleduu na rdze? Blacharka jest w naprawde dobrym stanie oprocz obu tylnych nadkoli ktore rdzewieja,kolo baku niestety tez. Oplaca sie to robic, i jaki to moze byc koszt? Slyszalem sprzeczne opinie.

6.Radio.Mam standardowe radio Blaupunkt 300.Poza tym ze dziala tylko jeden glosnik,to niestety po wymianie na jakis mlodszy sprzet nie chce on chodzic.Jestem raczje laikiem,ale tam sa dwie kostki (czarna i brazowa) i przewod od antenty ktorych nie da sie pomylic przepinajac bo sa one odpwoiednio uformowane no i niestety po podlaczeniu tego drugiego radia(nie jest nowe,ale tez blaupunkt z jakims tam cd) niestety nawet sie nie wlacza.