Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Czy po tych "zabiegach" będzie świeciła kontrolka check Nie będzie !! a u mnie się swieci...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9829-naprawa-elektro-zaworu-recyrkulacyjnego-spalin/page/2/#findComment-271915 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Czy po tych "zabiegach" będzie świeciła kontrolka check Nie będzie !! a u mnie się swieci... Nie wiem jak jest w Astrze ale w Nexii zawor EGR nie posiada zadnego czujnika chociaz blad 32 oznacza wadliwe funkcjonowanie zaworu EGR. Z reguly jest to zle ustawienie mieszanki LPG.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9829-naprawa-elektro-zaworu-recyrkulacyjnego-spalin/page/2/#findComment-271892 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Sęk w tym że nie można we wszystkich silnikach tego zaślepić Np w dieslach DI i DTI Jest to niemożliwe ! Bo jest wpisane w mapy ECU . Jak go zaślepimy to wyskakuje błąd i nic by nie było gdyby tylko ta kontrolka świeciła . Ale wchodzi w tryb awaryjny i jedziemy tak ze nas dorożki mijają Co innego w benzynie tam nie ma tego czujnika ! i można tak zrobić jak proponujesz!! Hmmm... w moim po zdjęciu i zaśplepieniu weżyka (~miesiąca temu) zrywniej jeździ na niższych obrotach, ale co związane z brakim recyrkulacji, głośniej pracuje. Spalanie nie wzrosło (6,7/100 miasto)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9829-naprawa-elektro-zaworu-recyrkulacyjnego-spalin/page/2/#findComment-271880 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Hmmm... w moim po zdjęciu i zaśplepieniu weżyka Kurhan, kol ale masz 17dtl w których to nie ma czujnika Ale niech ktoś z ciągnie w 2,0 lub 17DTI to zobaczy co się stanie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9829-naprawa-elektro-zaworu-recyrkulacyjnego-spalin/page/2/#findComment-271866 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mark_pg Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 JURGIEL, no to kolego wniosłeś do tematu niezwykle ważną i cenną informację ;-? , gratuluje tym którzy wiedzą jaki masz silnik. Do sedna, w niektórych silnikach jest możliwość zaślepienia, a w innych nie. Pzdr Marek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9829-naprawa-elektro-zaworu-recyrkulacyjnego-spalin/page/2/#findComment-271603 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Sęk w tym że nie można we wszystkich silnikach tego zaślepić Np w dieslach DI i DTI Jest to niemożliwe ! Bo jest wpisane w mapy ECU . Jak go zaślepimy to wyskakuje błąd i nic by nie było gdyby tylko ta kontrolka świeciła . Ale wchodzi w tryb awaryjny i jedziemy tak ze nas dorożki mijają Co innego w benzynie tam nie ma tego czujnika ! i można tak zrobić jak proponujesz!! Hmmm... w moim po zdjęciu i zaśplepieniu weżyka (~miesiąca temu) zrywniej jeździ na niższych obrotach, ale co związane z brakim recyrkulacji, głośniej pracuje. Spalanie nie wzrosło (6,7/100 miasto) Hmmm... nie wiedziałem, ze w ten sposób zaślepić można EGR w astrze G x17dtl. Mówisz, zeby to zrobić wystarczy zatkać wężyk pomiędzy grzybkiem EGR a zaworem (selenoidem) i założć wężyk na swoje miejsce. A czym zatkałeś ten wężyk?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9829-naprawa-elektro-zaworu-recyrkulacyjnego-spalin/page/2/#findComment-271583 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Do sedna, w niektórych silnikach jest możliwość zaślepienia, a w innych nie. Pzdr Marek W których jest Których nie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9829-naprawa-elektro-zaworu-recyrkulacyjnego-spalin/page/2/#findComment-271412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mark_pg Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Niestety pewności nie mam, na forum nigdy nie było takowego wykazu. Swoją wiedzę opieram tylko o informacje zgromadzone na tym forum. Warto je przejrzeć jest sporo tematów, w których ludzie piszą o tym, że zaślepili i jest ok lub nie. Pzdr Marek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9829-naprawa-elektro-zaworu-recyrkulacyjnego-spalin/page/2/#findComment-271379 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Hmmm... nie wiedziałem, ze w ten sposób zaślepić można EGR w astrze G x17dtl. Mówisz, zeby to zrobić wystarczy zatkać wężyk pomiędzy grzybkiem EGR a zaworem (selenoidem) i założć wężyk na swoje miejsce. A czym zatkałeś ten wężyk? podalaczam sie pod pytanie... choc moim zdaniem to nie ma sensu... w koncu przerobilismy juz temat zalewania ukladu olejem z pompy VAC co mozna potraktowac jako symulacje zaslepienia... czyz nie? nie pamietam dokladnie gdzie ale czytalem tez watek o eksperymentach z zaslepianiem EGR w tym silniku bez sukcesow... i rozwazania skad silnik wie ze ten zawor jest zaslepiony czy nie... a skad sie bierze olej w pompie VAC? i jak temu zapobiec?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9829-naprawa-elektro-zaworu-recyrkulacyjnego-spalin/page/2/#findComment-271280 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.