Gość Anonymous Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Witam.Zauważyłem że mam duży luz lewarka od biegów.Rozebrałem to i jest tam taki plastikowy jakby oczodół w którym pracuje kulka od lewarka.Czy można to wymienić i jak i ile to kosztuję.Moj opel to astra 2 z 1998 1.6 16v.Z góry dzięki za radę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9880-wymiana-lewarka-bieg%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 mam to samo tyle ze ja mam 2.0 DTI kombi 2002 / U mnie sie manetka buja w lewo i prawo i przez to tez biegi nie wchodza dobrze. To samo u Ciebie Vansulan?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9880-wymiana-lewarka-bieg%C3%B3w/#findComment-271796 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 zamiast wymieniać ten gumowy pierścień w tej "kulce" można pod niego nawinąć trochę izolacji . luz się skasuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9880-wymiana-lewarka-bieg%C3%B3w/#findComment-271739 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Są zestawy naprawcze - niedrogie - poszukajcie. Wymiana tez nie będzie droga - max 50 zł. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9880-wymiana-lewarka-bieg%C3%B3w/#findComment-271738 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Zestawy naprawcze?A co w to wchodzi i jak to wymienić?Jak to się fachowo nazywa.Dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9880-wymiana-lewarka-bieg%C3%B3w/#findComment-271684 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Witam wiec ja tez podpinam sie pod ten temat, ponieważ borykam sie z tym samym problemem. Opisałem go kilka postów niżej oraz zamieściłem zdjęcia. Co do zestawu naprawczego to nie spotkałem sie z takim.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9880-wymiana-lewarka-bieg%C3%B3w/#findComment-271669 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voodoo Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 cavero, jak możesz to przenieś się tutaj a tamten temat usuń,szkoda zaśmiecać forum no i znalazłem cos takiego http://moto.allegro.pl/item343759535_opel_astra_ii_99_lewarek_zmiany_biegow.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9880-wymiana-lewarka-bieg%C3%B3w/#findComment-271667 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Chodzi wam o mechanizm posredni zmiany biegow? Lewarek lata luzno, a jak jest wbita "3" to ma wielki luz?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9880-wymiana-lewarka-bieg%C3%B3w/#findComment-271664 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Tak wiec przenoszę sie tutaj mój wczorajszy post: "Witam chciałem się doradzić Was co z tym zrobić. Na lewarku w mojej astrze pojawiły się luzy (przebieg 257000) dokładniej widać to na zdjęciu- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2db82179178ba2b7.html . Luzy są znaczne przez co biegi wskakują mało prezyzyjnie. Może ktoś przerabiał już ten temat proszę o pomoc. Szukałem w sieci i znalazłam na allegro w całości drązek zmiany biegów z cięgnem tylko czy trzeba wymieniać całość czy tylko jakieś elementy z tego które sie wyrobiły w tym miejscu? Tu jeszcze foto całości: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/550fe1eb15e3fe63.html " Całe drążki zmiany biegów owszem spotkałem. Jak chodzi o luzy to wydaje mi się że należy rozpocząć od tych na samym drążku a następnie dalej na wybieraku bo z tego co przeczytałem tam tez są jakieś elementy plastikowe do wymiany. Ale to tylko teoria poczekajmy aż ktoś wypowie sie jak to jest w praktyce.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9880-wymiana-lewarka-bieg%C3%B3w/#findComment-271662 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 o zestawach naprawczych to pierwsze słysze ! bo i niby co tam by wymienić ? jak ktoś wyciągał drążek zmiany biegów to zobaczy że wytarciu ulega to okrągłę gniazdo w którym jest ta "kulka" od drążka . zresztą sama kulka pewnie też się wyciera . kiedyś zadałem pytanie w opel shop ile by to kosztowało to usiadłem z wrażenia bo napisali mi 1500 zł ja proponuje samoróbke kupić puszczkę podtynkową taką do której się montuje kontakty itp ... klej np poxipol superglue spradwzić jak duże są luzy na drążku czyli ile plastiku trzeba podoklejać wyjąć drążęk zmiany biegów odtłuścić całość powycinać odpowiedni kawałek plastiku przykleić poczekać aż wyschnie nałożyć smaru silikonowego czy wazeliny technicznej złożyć całość i będzie git smaru warto dać przesadnie dużo Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9880-wymiana-lewarka-bieg%C3%B3w/#findComment-271658 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.