Hose94 Opublikowano 16 Czerwca 2024 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2024 (edytowane) Siema Panowie, nikt nie jest w tanie mi pomóc, więc piszę tutaj. Chodzi o wysokie korekty paliwa podczas jazdy jak i stania na postoju, oczywiście wszystko sprawdzane w temperaturze roboczej silnika. Korekty krótkoterminowe skaczą sobie w zakresie od nawet -20% do +20% na sondzie przed katem. Korekta długoterminowa +6%. Sprawdzone praktycznie wszystko, wszystkie przewody podciśnienia, dolot był zatykany i napełniany ciśnieniem, nie słychać żadnego uciekającego powietrza, wydech wyspawany nowy, od plecionki do tłumika końcowego, przepływomierz czyszczony (bosch), map sensor tak samo (bosch). Przepływomierz podaje wartości 3g-3.25g/s na wolnych obrotach, filtr powietrza założony nowy, kolektor wydechowy sprawdzony, nie widziałem żadnych pęknięć. Mapy paliwowe resetowane, dalej to samo. Przy okazji sonda nr.1 wyrzuca błąd P0130, robi to nie regularnie, co 500-2000km, albo po około 100km od odłączenia klem akumulatora, po usunięciu nie pojawia się ponownie przez te następne 500-2000km. Sprawdzałem wiązkę sondy do ecu, jest cała. Co o tym myślicie? Sonda, czy może ECU chce pójść na emeryturę? Sonda chodzi w zakresie od 0.1V do 0.8V. Silnik 2.0T Z20LEL 170KM. Brak LPG. Edytowane 17 Czerwca 2024 przez Hose94   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/99743-dzikie-korekty-paliwa-b%C5%82%C4%85d-p0130/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.