Skocz do zawartości

- - - - -

Felgi do Insigni


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#31 OFFLINE   kicaj

kicaj
  • Moderator
  • 8847 postów
  • Lokalizacjajest B/DE, było HH/DE
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:F34
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 25 październik 2009 - 20:33

Opel Insignia 2.0 CDTi Ecotec 0G-A 118kW 221km/h te same parametry co wczesniej podalem... a tu podaja ze oznaczenie otworu srodkowego to i 67 i 72... http://www.aez-wheel...64/40964567.pdf

  • 0

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#32 OFFLINE   OLO200

OLO200
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 16 grudzień 2009 - 12:53

Opel Insignia 2.0 CDTi Ecotec 0G-A 118kW 221km/h
te same parametry co wczesniej podalem...

a tu podaja ze oznaczenie otworu srodkowego to i 67 i 72...
http://www.aez-wheel...64/40964567.pdf


aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Opel Insignia rozstaw tylko 5x120, średnica CB (otwor centryczny) tylko CB 67,1. W linku który podałeś jest info o 72 i 67 i juz tłumaczę dlaczego. Producent felgi sprzedaje jakiś konkretny model felgi z CB 72,6 (więc np większość nowych BMW) dodając pierścień redukujący średnicę 72,6 -> 67,1. Prosty i bezpieczny zabieg pozwalający zamontować tą felgę np w Insignia, idąc dalej, ten sam model można nawet zamontować w VW T5 stosując pierścień 72,6 -> 65,1 itd itd. M.in. to właśnie charateryzuje t.zw. aftermarket wheels czyli felgi nie pochodzące z pierwszego wyposażenia lub te nie sygnowane znaczkiem producenta auta. W razie dalszych pytań związanych z felgami lub oponami służę fachową poradą. Zajmuję się zawodowo doradztwem i sprzedażą u jednego z dystrybutorów znanej marki i z największą przyjemnością postaram się pomóc i doradzić każdemu kto ma jakiekolwiek wątpliwości.

Co do nieomylności administratora tego postu to naprawdę... to że opel X ma rozstaw 5x110 wcale nie znaczy że Opel Y będzie miał taką sama piastę czy rozstaw tylko dlatego, że ''tak to się przyjęło'' .. przykro się robi kiedy ktoś odpowiedzialny m.in. za rzetelność zamieszczanych na forum informacji na siłę wciska innym to co jemu się ''wdaje'' być prawdą - a na koniec jak już wszystko sprawdzi i tak musi przyznać się do błędu - szkoda że po fakcie :mrgreen: Pamiętajmy że nie musimy znać się na wszystkim, a administratorem wcale nie musi być akurat ktoś kto może nam pomóc w konkretnej sprawie. Z całym szacunkiem dla adminów którzy z pewnością w wielu kwestiach są ludźmi kompetentnymi i wiarygodnymi. Zawsze sprawdzajmy info które podajemy, a jak nie jesteśmy w stanie tego potwierdzić to lepiej napisać NIE WIEM lub NIE JESTEM PEWIEN..pozdrawiam http://localhost/ope...tyle_emoticons/default/wink.gif
  • 0

#33 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 20482 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 16 grudzień 2009 - 14:04

kolego masz ochote sie czepiac to sie czepiaj
ja sie przyznalem do bledu i to chyba wystarczy
nie kazdy jest omnibusem
a admin i moder to tez czlowiek i moze sie pomylic :mrgreen:!http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif
wiec zbastuj z tonem wypowiedzi
jak na pierwszy post to juz mi podpadles

  • 0

#34 OFFLINE   jeti

jeti
  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 07 czerwiec 2010 - 15:00

mam pytanie: czy moze ktos podac rozmiar kola dojazdowego do insignii: 15"/16"/17" ? z gory dzieki.
  • 0

#35 OFFLINE   danielek2002

danielek2002
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 13 listopad 2010 - 18:54

Właśnie chciałem kupić felgi z BMW wszystko niby gra 5x120-ok, tylko MAŁY problem , śruby w BMW są 12 a w insigni 14 i nie włozysz klucza wielkości 22 do otworu felgi z bmw. I na tym klapa. :spoko:
  • 0

#36 OFFLINE   RAFII-OPC

RAFII-OPC
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0 BITURBO CDTI 195 KM
  • Nadwozie:HATCHBACK

Napisano 03 marzec 2012 - 15:25

Witam.

Zamierzam zakupić felgi aluminiowe do mojego Opla są to felgi od BMW 5x120 ET35 8x17
średnica otworu na piastę to 72,6 mm .

Czy ktoś z forumowiczów orientuje się czy felgi te będą pasować??


pozdr

Jeśli masz opla Isignie to rozstaw śrub jest 5 X 120 , i felgi z BMW pasują
trzeba tylko założyć pierścień centrujący 72.6 na 66.1 i po sprawie
przy felgach 8X17 i ET 35 będzie szmiał o 6 mm szerzej na osi na zewnątrz
ale to dobrze bo Insignia jest ostro schowana w błotnikach , więc wyjdzie jej to na plus.
  • 0

#37 OFFLINE   Arehucas76

Arehucas76
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Inna marka:Ecoflex
  • Silnik:2.0 CDTI
    91KW
  • Nadwozie:Fastback/Hatchback
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 09 marzec 2013 - 23:44

"Jeśli masz opla Isignie to rozstaw śrub jest 5 X 120 , i felgi z BMW pasują

trzeba tylko założyć pierścień centrujący 72.6 na 66.1 i po sprawie
przy felgach 8X17 i ET 35 będzie szmiał o 6 mm szerzej na osi na zewnątrz
ale to dobrze bo Insignia jest ostro schowana w błotnikach , więc wyjdzie jej to na plus.

 

Cześć,

 

też mam zamiar kupić alufelgi 8x17 ET35 rozstaw śrub 5x120 ( to jedyne prawidłowe dane dla Insignii ).

Mam właśnie orginalne stalówki od Opla 7x17 ET41 5x120.

Montując wybrane alusy będą takowe nie tylko wystawać 6mm na zewnątrz, co w sumie nie gra prawie żadnej roli, tylko dodatkowo będą te felgi wystawać 6mm+1cal (1cal=2,54mm) czyli całkowicie ok. 3cm na zewnątrz!!! Orginalne felgi są 7Jx17 a moje/nasze 8jx17. Wersja Insignii Ecotec jest dodatkowo obniżona o 1cm. Hm...sprawdzałem dzisiaj na oko, czy byloby miejsce na te nowe alusy i myśle, że jest. Myśle też, ze jest wystarczająco miejsca do góry błotnika, wiec nie powinno nic nigdzie obcierać. Ale na 100% tego nie wiem! :niepewny:

 

Czy wie ktoś z Was może więcej?

 

Można wogóle legalnie z takimi felgami jeżdzić, czy potrzebne jest jakieś pozwolenie, coś ala ABE w Niemczech???

 

Pozdrawiam

 

Poprawiłem cytat - stosuj "cytowanie selektywne".. silvo44


  • 0

#38 OFFLINE   Arehucas76

Arehucas76
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Inna marka:Ecoflex
  • Silnik:2.0 CDTI
    91KW
  • Nadwozie:Fastback/Hatchback
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 10 marzec 2013 - 14:40

Pierścien centrujący Opel Insignia = 67,1.


  • 0





Podobne tematy: Collapse