Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Witam. Podczas wymiany hamulców na przednich kołach złamano mi szilkę w kole i teraz mam jedną inną. W razie zmiany awaryjnej koła leże. Podobno mam do wymiany wszystkie we wszystkich 4 kołach...czy to jest możliwe? nigdy przy zmianie opon żaden z mechaników nie miał problemów. Czy cięzko wymienić szpiki w Agili?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Podobno mam do wymiany wszystkie we wszystkich 4 kołachprzecież wystarczy jedną piastę wymienić a co do tych pseudo oponiarzy to spytaj go jaką siłą dokręca koła   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Podczas wymiany hamulców na przednich kołach złamano mi szilkę w kole i teraz mam jedną inną. W razie zmiany awaryjnej koła leże. Czyli co?Rozwiercili urwaną szpilkę i przerobili na większa i rozkalibrowali otwór w feldze?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 kiedyś szpilki były na wieloklin można było wybić starą i wstawić nową   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Modar40 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Szpilki w Agili są wymienialne. Widocznie u ciebie mechanik nie miał orginalnej to dorobił inna którą miał. Szpilki na kołach są bardzo delikatne i łatwo je przeciągnąć, ponieważ koła w Agili dokręca się z siła ok. 80 Nm, a przeważnie automaty do dokręcania ustawione są na ok. 100 Nm. Po kilku operacjach przekładki opon, szpilki są zazwyczaj do wymiany. Ja po siedmiu latach eksploatacji Agili musiałem wynienić 100% szpilek. Nie natrafiłem na zamienniki i musiałek kupić w serwisie po 10 zł sztuka oraz też wymieniłem nakrętki (w serwisie 15 zł sztuka na Allegro 4 zł sztuka). Jak możecie sobie policzyć koszt to 224 materiały i za robociznę zapłaciłem 100 zł. Tyle minimum kosztuje nas "wynalazek" importu japońskiej technologii do prawie niemieckiego auta :0.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal111 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Na pocieszenie wam powiem że w tej nowej Astrze IV są też szpilki. Ale w sumie może to jest lepsze rozwiązanie bo łatwiej wymienić taką szpilkę niż całą piastę jak się krzywo wkręci śrubę. A w serwisach oponiarskich się to zdarza jak wkręcają pneumatem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.