Skocz do zawartości

swap calibra z 2.0 8v na 1.7D\1.9 TD


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka znajomy ma calibre i ze względu na koszty chciałby wsadzić....dizelka do calibry:) Moje pytanie brzmi czy da rade takie coś zrobić i czy dużo zabawy z tym wszystkim??Myśli o 3 silnikach...1.7D1.7TD i volkswagenowski 1.9td.Który z tych silników łatwiej by się dało przełożyć....co ze skrzynią biegów ???i ogólnie jakie to są koszty...No i ile dostanie za silnik 2.0 8v który nadal ma w aucie w naprawdę dobrym stanie że "kupujący" ten silnik mógł by się autkiem przejechać czy podjechać na sprawdzenie kompresji itp.Z góry dzięki za każda odpowiedź :wesoly: Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maniek a przemyslales to co napisales :mrgreen:

 

diesla do Cali :wesoly:

 

 

najszybciej cos od vectry A wsadzisz( w sumie to samo co calibra tyko buda inna)

tyle ze to nie bedzie jezdzic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gawlak, tu nie chodzi o "osiągi" tylko o ekonomike :mrgreen: Widziałem już corrado z TDI więc pewnie cali z dizlem nie będzie niczym złym:D Poza tym gdybym miał cali i paliła mi średnio 12 litrów lpg pewnie też bym myślał nad takim rozwiązaniem:D a tym bardziej że to znajomy z pracy i mamy dostęp do ropy po "okazyjnej" bardzo cenie:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDI mozna ladnie podkrecic a 1,7 td z isuzu

do 100 max 130 kucy

-to ostatnie przy sporych nakladach finansowych

i spalanie juz nie bedzie takie jakie bys chcial

wiec nie ma taka zmiana sensu

 

100 konne dti albo 2,2 tdi z verci to juz grubsza sprawa z robota

nie powiem ze sie nie da, bo sie da,tylko kto to bedzie chcial zrobic :wesoly: :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam "magika" w vw klubie pomorze i już nie jedną VR6 wkładał do golfa mk1 czy mk2 lub TDI 130 do golfa mk2:D Więc włożenie jakiegoś TDI czy 1.7 TD do calibry nie powinno być problemem.Tylko ciekaw jestem jakie będą koszty i jaki lepiej silnik wybrać i jakich "nadplanowych" wydatków się spodziewać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzlem juz fotki golfa z c20xe pod maska

ale cali z 1,9 TDi jeszcze nie :wesoly:

 

nastaw sie na spore wydatki takie swapy kosztuja i to sporo

dla przykladu z c20ne na c25xe w astrze kolo 8000 zlociszy

 

 

a Ty chcesz kombinacje VW-opel czyli trzeba kombiniowac z instalacja itd itp

 

suma sumarum

to co wydasz na swapa

styknie na paliwo na kilka latek :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak pisalem wyzej potrzebujesz wsio z Verci A 1,7 TD na swapa

jedno i drugie jest jak chyba wiesz prawie tym samym autem

wiec bez problemu mozna przekladac z jednego do drugiego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK.Czyli z przekładką na TDI dużooo $ :wesoly: a z 1.7DTD mam nadzieje że nie będzie dużo problemów.W sumie hamulce i zawias będą nad osiągi silnika a nie jak jest przeważnie w drugą stronę:wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności