Gość Anonymous Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Hejka znajomy ma calibre i ze względu na koszty chciałby wsadzić....dizelka do calibry:) Moje pytanie brzmi czy da rade takie coś zrobić i czy dużo zabawy z tym wszystkim??Myśli o 3 silnikach...1.7D1.7TD i volkswagenowski 1.9td.Który z tych silników łatwiej by się dało przełożyć....co ze skrzynią biegów ???i ogólnie jakie to są koszty...No i ile dostanie za silnik 2.0 8v który nadal ma w aucie w naprawdę dobrym stanie że "kupujący" ten silnik mógł by się autkiem przejechać czy podjechać na sprawdzenie kompresji itp.Z góry dzięki za każda odpowiedź Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 maniek a przemyslales to co napisales diesla do Cali najszybciej cos od vectry A wsadzisz( w sumie to samo co calibra tyko buda inna) tyle ze to nie bedzie jezdzic   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Gawlak, tu nie chodzi o "osiągi" tylko o ekonomike Widziałem już corrado z TDI więc pewnie cali z dizlem nie będzie niczym złym:D Poza tym gdybym miał cali i paliła mi średnio 12 litrów lpg pewnie też bym myślał nad takim rozwiązaniem:D a tym bardziej że to znajomy z pracy i mamy dostęp do ropy po "okazyjnej" bardzo cenie:)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 TDI mozna ladnie podkrecic a 1,7 td z isuzu do 100 max 130 kucy -to ostatnie przy sporych nakladach finansowych i spalanie juz nie bedzie takie jakie bys chcial wiec nie ma taka zmiana sensu 100 konne dti albo 2,2 tdi z verci to juz grubsza sprawa z robota nie powiem ze sie nie da, bo sie da,tylko kto to bedzie chcial zrobic :wesoly:   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Mam "magika" w vw klubie pomorze i już nie jedną VR6 wkładał do golfa mk1 czy mk2 lub TDI 130 do golfa mk2:D Więc włożenie jakiegoś TDI czy 1.7 TD do calibry nie powinno być problemem.Tylko ciekaw jestem jakie będą koszty i jaki lepiej silnik wybrać i jakich "nadplanowych" wydatków się spodziewać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 widzlem juz fotki golfa z c20xe pod maska ale cali z 1,9 TDi jeszcze nie nastaw sie na spore wydatki takie swapy kosztuja i to sporo dla przykladu z c20ne na c25xe w astrze kolo 8000 zlociszy a Ty chcesz kombinacje VW-opel czyli trzeba kombiniowac z instalacja itd itp suma sumarum to co wydasz na swapa styknie na paliwo na kilka latek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 A na 1.7 TD??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 jak pisalem wyzej potrzebujesz wsio z Verci A 1,7 TD na swapa jedno i drugie jest jak chyba wiesz prawie tym samym autem wiec bez problemu mozna przekladac z jednego do drugiego   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 OK.Czyli z przekładką na TDI dużooo $ a z 1.7DTD mam nadzieje że nie będzie dużo problemów.W sumie hamulce i zawias będą nad osiągi silnika a nie jak jest przeważnie w drugą stronę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.