Skocz do zawartości

czujnik STOPU w Vivaro


Gość jacekatlas

Rekomendowane odpowiedzi

czyli znowu kolejna kasa w plecy, a jeszcze mi sie przypomniało ze diagnosta mówił coś o hamowaniu silnikiem, jest jakis czujnik od tego powiązany z hamulcem, diagnosta raczej jest ok, w każdym aucie zawsze trafiał w dziesiatke z problemem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek325e

2,5 jest specyficznym autem :jupi:

Możliwe że 1,9 i 2,0 też tak mają.

Tak mi się wydaje że doświadczyłem deja vu, a szczególnie po Twoim ostatnim wpisie :hyhy:

Podaj błędy, kody błędów.

W dużym stopniu przyczyna sama wyjdzie.

 

A powiedz jeszcze czy brak mocy pojawia się w jakimś konkretnym momencie czy jest cały czas ???

 

Jeśli to nie problem, to napisz skąd jesteś ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak,komp odcina wtryski kiedy pedal gazu jest zwolniony a wal obraca sie 1400 obr/min lub wiecej przez okolo sekunde

warunkiem jest rozgrzany silnik,na zimnym chyba daje dawke biegu jalowego ale z tym niemam pewnosci,napewno chamulec powoduje natychmiastowe odciecie wtryskow powyzej 1400 obr/min podczas jazdy poza 1 biegiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w wyrzszym zakresie obrotów odcina moc, da sie normalnie jezdzić tylko nie ma mocy, tak jak by go coś przyduszało powyżej tych 2000, nie mam chwil aby poszukać tej kartki z błędami, na pewno ja dostałem ale nie wiem gdzie ją wcieło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek325e

Z poprzednich wpisów wynika że Twoi mechanicy znają się na rzeczy (np. wiedzą że czujnik stopu odpowiada za coś innego niż tylko włączenie światła), ale chyba nie trafili z diagnozą.

Rzecz banalna, ale sprawdź w jakim stanie jest filtr powietrza. Wymień i sprawdź czy będzie różnica powyżej 2000 tyś. chociaż minimalna poprawa powinna wystąpić.

Spadki mocy powyżej 2 tyś objawiają się tym, że brak mu mocy całkowicie, czy jest to przerywany brak mocy (w miarę wzrostu obrotów raz jest moc, raz brakuje i tak w kółko) ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest po prostu mułowaty, do tych 2000 wydaje sie ze jest ok(zwlaszcza na niskich biegach) a potem jakbym jechał 60 konnym dislem, objaw jest identyczny jak pare miesięcy temu, zaobserwowalem ze kontrolka sprezynki po przekreceniu kluczyka gasnie i zaraz sie zapala z powrotem, chcialby usunac problem a nie skasowac blad i za pare miesiecy przyjechac na nowo go kasowac, po to kupilem 150 konny żeby 150 koni tam bylo sobie pod ta maska i kiedy trzeba to z nich skorzystać :-)

Edytowane przez pias

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności