Skocz do zawartości

Opony Astra II


Gość kogote

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Bodek 63

17-18 cali to już dość duże koła, a co za tym idzie, większa powierzchnia przylegania więc lepsza przyczepność, a także lepsze tłumienie nierówności, co razem przekłada się na wyższy komfort jazdy = luksus, a luksus musi kosztować :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

chyba nie wiesz co piszesz popularne sa w odpowiednich kregach ;) tanie tez nie sa

 

To zależy kto i gdzie kupuje. Ja miałemT1R 205/50R16 87W i mogę się o nich wypowiedzieć, znam też wiele osób co je posiadają i nie tylko do zabawy:) Nie napisze też że to guma idealna bo to nie było by prawdą.

+ Cicha po wielu sezonach, bardzo dobra przyczepność na suchym akceptowalny poziom ścieralności, bardzo dobrze się wyważają oraz nie robią się jajowate, bardzo dobra droga hamowania, idealnie trzyma w ciasnych zakrętach, Rant chroniący felgę, nie piszczą, dobre prowadzenie na mokrym.

Czy kupiłbym jeszcze raz? Do astry g i aut z mocą do 150 koni tak do obecnego auta czyli powyżej 150 :) nie bo są lepsze ale dużo droższe opony.

Obecnie jeżdżę na Michałach z indexem Y i Na obecną chwile jestem zadowolony.

Pamiętać musimy o jednym ta sama opona w tym samym aucie inaczej się będzie zachowywać, opona to jedno a zawieszenie drugie.

Nigdy nie polecę nikomu gum dunlop bo wiem jakie są problemy z wyważaniem nawet na wyważarkach z testem drogowym, Conti dobra guma dla używającego auta NORMALNIE a nie dla człowieka z ciężką prawą nogą przekraczającego 160km/h - w oponie potrafi pościć boczny kort , robią się wtedy guzy i opona to śmietnik.

Większość z Was będzie zachwalać też opony z dolnej pułki i będziecie mieć swoje racje, bo nie wykorzystujecie auta w ekstremalny sposób i opony takie spełnią swe zadanie. Jakich opon się wystrzegać? Przede wszystkim używanych i nadlewek to najgorsze gumy, opon które mocno się ślizgają na suchym o wodzie nie wspominając, opon tzw kartoflanych czyli bijących na boki jak i jajowatych, opon bez wzmocnienia bocznego - przy parkowaniu przy krawężniku bardzo łatwo uszkodzić taką oponę. Jak wybrać opony? Opinie na portalach oraz testy :-D nie są do końca nie zależne i to przykre, wciskają ludziom ciemnotę i interes się kręci.

Ta sama guma w dwóch innych autach inaczej się zachowa. Ważne jest masa pojazdu rodzaj jej umiejscowienia oraz zawieszenie w aucie. Opinie na portalach - tabun wynajętych przez daną firmę ludzi pisze gdzie popadnie super opinie i tak właśnie zarabiają na życie. No to jak w końcu można wybrać oponę. 1 rzecz od zasobności portfela jak i do stylu jazdy autem, opony z danej pułki finansowej podobnie będą się zachowywały, nigdy nie oszczędzajmy na oponie bo to głupota która przełoży się kiedyś na nasze nieszczęście. Forum dobra sprawa z 1/4 wpisów można wywnioskować jak dana opona się zachowa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Edytowany

Witam . skorzystam z sytuacji i zwrócę się do was o małą pomoc.

Posiadam Opla Astrę II w Kombi z silnikiem 1.8 16V 115KM na oponach : 195/60 R15 88H

Jeżdżę dużo po autostradach , jakie były by najlepsze opony to Tego auta ? Generalnie chodzi mi o krótka drogę hamowania , by nie robiły dużego hałasu itp. czy jest ktoś w stanie poradzić z jakiej firmy dokonać zakupu opon?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o zimówki to polecam micheliny, założyłem w aście już jakieś 3 lata temu i to chyba najlepsze opony na jakich jeździłem.

mam porównanie z poprzednimi oponami (firestone) i jest niebo a ziemia.

 

Drugie porównanie mam gdy wsiadam do samochodu taty. Avensis II. opony do Avensis były kupione(nie pamiętam jakie) jakoś krótko po tym jak ja do aśki kupiłem i powiem wam, że na ośnieżonych drogach moja aśka sprawuje się o wiele lepiej, pewniej się prowadzi, tył nie ucieka, naprawdę bajka, a w avensis zdarzyło mi się stracić przyczepność przy takich prędkościach przy których opel trzyma się spokojnie drogi.

 

a co do różnych opon na poszczególnych osiach to z technicznego i prawnego punktu widzenia nie ma przeciwwskazań. z tego co się orientuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności