Gość Boldi Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Witam kolegów. W maju kupiłem Opla Vivaro 1.9 z 2006. Poza sprzęgłem i serwisem wszystko było ok. Ostatnio w środku trasy po ok 200km autostrady silnik zaczął chwilowo tracić moc. Potem było tylko gorzej. Komputer wyrzucil blad 1806 czyli przeplywka. Najpierw tańsza z ebaya (mieszkam w Irlandii) przez chwile dobrze potem znowu brka mocy do 2000. Kupilem oryginalną Lukasa. To samo. Do tego silnik zaczal chodzić jak traktor. Turbo sie włącza i jak sie rozgrzeje to przy zdjetej wtyczce na przeplywce jeździ normalnie. W między czasie zorientowałem sie ze silnik bierze olej. Zdjalem egr i rure dolotowa do egr. Środek czarny tlusty i mokry, chyba od oleju. Jakieś sugestie? Z gory Dziękuję.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 ori przeplywka pochodzi od siemensa, nadwozie masz raczej lwb, zdejmij wtyczke z egra i sie przejedz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AU_Robert Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 ori przeplywka pochodzi od siemensa, nadwozie masz raczej lwb, zdejmij wtyczke z egra i sie przejedz Proponuje wymianę turbiny U mnie było podobnie zatkana rurka, później spadki mocy potem zaczął chodzić jak traktor i w końcy wyciek oleju z simeringu na wale. Ogólna diagnoza silnik do wyjęcia. wymiana simeringu na wale, nowe turbo i problem rozwiązany. pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 a ja proponuje patrzec na daty   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AU_Robert Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 a ja proponuje patrzec na daty A może właściciel znalazł rozwiązanie inne niż sugerowane... I warto sie dowiedzieć   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 wystarczy pomyslec i kliknac na jego profil byl tutaj Ostatnio: 12 wrz 2015 15:08 wiec raczej sie nic nie dowiesz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AU_Robert Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 OK Sporo postów pozostaje bez wyjaśnienia , Lub po rozwiązaniu problemu nikomu nie chce się napisac nic. Borykam się z podobnym problemem i nie mam jeszcze rozwiązania. teraz błąd 0400 Mam dostęp jedynie do opcom i nie wiem czy dobrze interpretuje wskazania ale podczas pracy silnika w blokach egr mam 95% i napiecie na czujniku 0.52V i bez żadnej zmiany podczas dodawania gazu itp. Sprawdziłem rurki i wizualnie OK Może wiesz jakie powinno wskazywać ciśnienie na tych rurkach .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.