Skocz do zawartości

marlon12345

Użytkownik
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana marlon12345 w dniu 27 Lutego 2019

Użytkownicy przyznają marlon12345 punkty reputacji!

Reputacja

1

O marlon12345

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Radom
  • Model
    Opel Vivaro
  • Inna marka
    Honda
  • Silnik
    2.5 CDTI
  • Nadwozie
    Long blasz
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

1582 wyświetleń profilu
  1. Witam.Jak po vin mogę sprawdzić jaką mam skrzynię bo chcę zmienić olej i nie wiem jaki i jaką skrzynię mam. Dziękuję z góry.Auto to vivaro 2009 2.5 146 km.
  2. Witam. Od jakiegoś czasu zaraz po zmianie rozrządu 2.5 CDTI Opel Vivaro występuje takie dziwne szuranie z okolic rozrządu-chyba.Najpierw to trwało z minutę,później coraz dłużej.Teraz jakieś 7 minut na zimnym po odpaleniu.Później ustaje.Ciekawa sprawa,że przy mrozach odpalał i chodził jakieś 25 sekund zupełnie bez tego szurania.Przy temperaturach dodatnich szura od razu. Oczywiście mechanik co zmieniał nie wie o co chodzi.Dla upewnienia się zdjął klinowy od osprzętu i dalej szurało.Po kilku minutach ustało. Czy to może być coś z kołami zębatymi rozrządu ? Czy można tak dalej jeździć ? Proszę o komentarze. A i jeszcze jedno.Zmieniał też pompę wody i zemścił coć pod nosem,że ciężko ta moja pompa wychodziła.Pasek klinowy i rolka paska napinająca też zmieniona. Pozdrawiam.
  3. Przepraszam,że tak późno odpisuje,ale brak czasu.Wielkie dzięki wojtek i adam za zainteresowanie.Podłączałem dwukrotnie boscha kts 540 i za każdym razem wyskakiwało na przepływkę.Więc dobrze,że warsztat zamówił na podmiane jakiś magneti marelli,bo okazało się że nie działał i mogli to jakoś zwrócić.Więc skorzystałem z propozycji wojtka i szukałem oryginala.Ale nowy siemens startuje od 1 tyś.zł.Znalazłem używkę oryg. za 100 zł.Jest cacy,autko śmiga i oby tak dalej.Jeszcze raz dzięki Panowie.Temat zamykam.
  4. Najpierw zaczął delikatnie przerywać podczas jazdy tak jak by mnie coś hamowało dosłownie przez chwilkę.Później wyczuwalnie podczas przyspieszania tracił moc i na chwilę zaświeciła się kontrolka od świec żarowych z taką spiralką u góry i gasła.Następnie po kilku dniach jazdy z tymi objawami pojawiły się nowe.Podczas jazdy jak zaczął mulić to znów ta kontrolka od świec się zaświeciła i już świeciła a silnik jak by dostawał mocy i jechał.Później zgasła ta kontrolka i znów za jakiś czas kiedy mu depnąłem to tracił moc i znów kontrolka i mocy przybywało.Teraz znów kolejny objaw.Odpalając auto rano,samo nie odpala od razu gaśnie.Muszę przy odpalaniu na zimno dać mu gazu podczas kręcenia i wtedy odpali,pracuje równo,ale świeci się cały czas już kontrolka od świec,oczywiście też serwis i chesk silnika i już nie gasną.Odpalanie auta na rozgrzanym jest już bez użycia gazu,ale tak jakby chciał zgasnąć schodząc nisko z obrotów,ale nie gaśnie zaraz się normuje.Byłem z tym na kompie,mechanik twierdzi,że to coś z przepływomierzem.Na razie czekam,mechanik nie dzwoni.Wojtek coś podejrzewasz jeszcze innego ?
  5. Witaj wojtek.Prawdopodobnie padła mi przepływka, Vivaro 2.5 146 km.Co byś polecał,czego unikać ?
  6. Witam.jaki interfejs diagnostyczny polecacie do użytku prywatnego Vivaro 2.5 ? Mam dylemat,ponieważ słyszałem,że Opcom to raczej do Opli.Ale Vivaro to raczej Renault i tu bardziej by pasował Clip.I teraz mam dylemat.Czy ktoś pomoże. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  7. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Wesołych Świąt
  8. A gdzie mógłbym znaleźć oryginał w rozsądnej cenie ? Czy tylko do wyboru jest ASO ? Czy może polecisz jakieś dobre zamienniki.
  9. Wielkie dzięki.A jeszcze zapytam.Brał byś nowe,czy szukał byś używek ?
  10. A możesz powiedzieć jaka może być dopuszczalna różnica w masie między tłokami,ile gram tolerancji.Czy wymieniać korby z panewkami,gdy nie wykazują jakiegoś widocznego zużycia.
  11. Witam.Czy można wymienić 1 tłok z pierścieniem,czy należy wymienić wszystkie cztery.Kompresja na cylindrze 1,2,4 jest 12,a na 3 jest 4,5.Na tłoku z trzeciego cylindra jest bardzo delikatne pęknięcie zaraz przy pierścieniu dlatego ucieka kompresja.Czym się kierować.Proszę o Wasze rady. Przepraszam,że tak w wigilię,ale jak ktoś akurat nie ma co robić to proszę o jakieś odpowiedzi.
  12. Może przyczynę już naprawiłeś tylko skutki tego zostały.Wytrzyj,pojeździj,zobacz.
  13. Tylko teraz pytanie,które to będzie to mocniejsze sprzęgło.Valeo,sachs czy Luk,nie wiem czy to nie loteria.
  14. Dzięki Jafel,że odpisałeś.Też ostatnio z mechanikiem główkowaliśmy i nasłuchiwaliśmy.Postawiliśmy na podnośnik,ja w kabinie, podnośnik do góry,odpalenie silnika,najpierw na luzie,potem na każdym biegu z gazem i bez i cisza,nic nie szurało.Stwierdził,że to raczej na 95% coś ze sprzęgłem,najprawdopodobniej coś ze sprężynami na tarczy,tylko to mu przychodziło do głowy.Teraz się zastanawiam czy wymieniać to sprzęgło czy nie.Ogólnie jest dobre,nie ślizga się,łapie w połowie skoku pedała.Na razie to zostawię tak jak jest.
  15. To w końcu jest ta dwu masa w 2.5 146km. czy jej nie ma ? W serwisie mówią,że nie ma,a może jest skoro u mnie już prawie dwa lata jeżdzę tym autem i ciągle występuje to tarcie,teraz w te mrozy to nawet dużo głośniej to trze,no ale nic z tym nie robię bo nikt nie wie co to może być.Czekam aż się spierdzieli i jeżdzę z tym już 2 lata.Napisz Jafel czy coś z tym zrobiłeś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności