Skocz do zawartości

katan

Użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O katan

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    mazury
  • Model
    Opel Zafira Tourer
  • Silnik
    2,0 cdti
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Podwazyc do gory od szyby sa dwie pozadne spinki , ktore mozna kupic na alegro bo sie polamia raczei ,a przy relingach tylko sie wyciag do przodu .
  2. Ja mialem tez taki problem , gasla mi podczas jazdy . Czasami odpalila od razu a czasami trzeba bylo odczekac nawet okolo godziny. Niektorzy spece stawiali na pompe bo mam juz 460 tys przejechane , ale okazalo sie ze tylko czujnik polozenia walu byl do wymiany .300 PLN i po sprawie . Grunt to dobry mechanik . Bledy tez mialem te same na pulpicie.
  3. :-(No i się wyjasnilo,dobra była podpowiedz o tym podciśnieniu . Poszlo uszczelnienie pompki vakum i dostal się olej do niej i dalej do przewodow podciśnienia i az do elektrozaworów . Po wymianie pompki i wyplukaniu oleju z układu , razem 9 stow i zoska smiga na nowo.
  4. Dobra , dzieki za podpowiedz nie bralem tego pod uwagę.
  5. Witam wszystkich. Cos mi ostatnio moja zoska szwankuje tzn. po chamowaniu silnikiem i po nacisnieciu pedalu gazu to nie reaguje od razu tylko po chwili . Dzieje się tez tak również jak jestem na rondzie to tez się tak dzieje , tak jakby dostawalo się powietrze do pompy , niema roznicy ile mam paliwa w zbiorniku. Przejechane mam prawie 300 tysięcy i może czas na pompe . Może ktoś się podzieli spostrzeżeniami .
  6. Miałem to samo. Trzeba zdiac tapicerke od srodka z klapy i potraktować je wd-40 a potem odkrecic . Powodzenia
  7. katan

    radio

    Wie ktoś albo się domysla co może być przyczyna niegrajacego radia. Mam orginalne nic nie grzebane ,jak jestem w miescie gdzie sygnal lepszy to ok ,a już poza to tylko szukanie i nic .Przekrecalem antenke już z innego samochodu i tez nic. Może to być wina radia ?
  8. nic niedalo smarowanie , a uzywalem naprawdę dobrego smaru . Musze jechać chyba do tych co mnie naciagneli na 800 pln i założyli oryginalny wybierak .
  9. dzięki za podpowiedz , dawno nie zagladalem . Jutro to zrobie
  10. Dzwignia zmiany biegow nie wraca na pozycje 3-4 tylko trzeba przesuwać recznie . Była wymieniona w zeszłym roku , można to jakos samemu przesmarować czy cos w tym sensie
  11. Dzieki za podpowiedzi ale niebede go czyscil , moze jak wroce . Przedewszystkim podlacze go do kompa , a narazie po lekkiej przegazowce kontrolka gasnie i jest ok .
  12. Niech mi ktos podpowie od czego zaczac i jak zdemontowac siedzenie pasazera jak i kierowcy .
  13. Na razie jestem za granica , wracam na koniec czerwca tak ze komp odpada . Dzis jeszcze jedna rzecz zauwazylem , na drugim koncu wezyka ktory jest polaczony z jakims sterownikiem czy cos w tym rodzaju , otoz ten sterownik wydaje taki dziwny dzwiek cos jak terkot. Kolega mi doradzil zebym przegonil zoske bo robie krotkie odcinki i to dlatego .
  14. No tak , tylko ze do tej pory to mialem doczynienia tylko z silnikami benzynowymi . Mozna to wymontowac i przeczyscic we wlasnm zakresie majac jako takie pojecie o mechanice czy lepiej zlecic to mechanikowi chociaz z nimi tez bywa roznie .
  15. Witam . Nawet niewiem od czego ta kontrolka . Po uruchomieniu zapala mi sie na nowo zolta kontrolka , wyglada jak zawor , gasnie jak przygazuje do 2000 obr. i pozniej juz nie swieci . Duzo czytalem na forum o EGR czy to poczatek klopotow z tym zaworem .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności