Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 odebrałem dzisiaj z gazowni Stary numer dodatkowo nieco zmniejszający sprawność silnika to zasysanie ciepłego powietrza spod maski - zdjęta guma z dolotu powietrza do filtra Ciekawe jak będzie ze "sprawą" emulacji sygnału sondy lambda czyli wpływu instalacji na uruchamianie i prace silnika na noPB i kolejne pytanie to czy check zapala Ci się po wałczeniu zapłonu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1000-ii-generacja-w-astrze-g-x16xel/page/2/#findComment-306959 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość master22221 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Silnik X16XEL. Spalanie miejskie 11,36. Instalacja 2 generacji.Nic nie rób, TTTM (X16XEL w A II). Mam dokładnie takie spalanie w mieście. Na dodatek pewnie jeszcze silnik mułowaty? Na trasie 8-10 w zależności od prędkości i klimy. Rekord miałem na słowackim LPG, 100% jazdy autostradą 130 km/h z tempomatem - 7,1l/100km. Rekord w Polsce - kilka razy 7,1, ale prędkość 80-90 km/h z powodu mgły lub/i stad TIRów. Ponoć mamy najgorszy gaz w Europie i to widać. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1000-ii-generacja-w-astrze-g-x16xel/page/2/#findComment-303940 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 moja asterka g kombi 1.6 16v w miescie pali ok 10L a na trasie zejde nawet do ok8L wydaje mi sie ze dobrze jak na trasie robie 100km i jest w maire pusto to idzie na 9.3L a jak wieksza 150 i lece ekspresowka to zeszla troszke ponizej 8L TYLKO PYTANIE JAK JESTEM NA SKRZYZOWANIU I JEST KOREK I PRZESOWAM SIE PO 2M 3M TO CZESTO MI GASNIE ALBO JAK JADE I WRZUCE NA LUZ CO TO MOZE BYC BYLEM TAM GDZIE ZAKLADALEM GAZ NIE UMIEJA MI USTAWIC I CZASAMI SZARPIE NA 1,5 TYS I TAK 2 PONAD 2 TYS OBROTOW MACIE JAKIES SUGESTIE   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1000-ii-generacja-w-astrze-g-x16xel/page/2/#findComment-300568 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 A ja mam juz rok czasu II gen w astrzeF 1.6 8v i po ostatniej regulacji spala mi ok 8,2 l/100. Jezdze po polowie w trasie i miescie. Nic nie gasnie, nie ma bledów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1000-ii-generacja-w-astrze-g-x16xel/page/2/#findComment-299999 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Witam, nie chce zakładać nowego wątku także może podczepię sie pod temat. Zamierzam złożyć gaz do astry G z silnikiem 1,6 8V i słyszałem że ten silnik b dobrze znosi instalacje II generacji z drugiej strony zastanawiam sie nad sekwencją podobno stabilniejsza praca i bardziej ekonomiczniejsza jazda. Obecnie mam 150 tys przebiegu. Co o tym sądzicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1000-ii-generacja-w-astrze-g-x16xel/page/2/#findComment-296480 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 u mnie w zimie miasto ~10l/100 u trasa ~7,5l/100 BRC II gen swoja droga da sie jakis czujnik zamontowac, zeby bylo widac w kabinie poziom(cisnienie) gazu w butli?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1000-ii-generacja-w-astrze-g-x16xel/page/2/#findComment-296476 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Tak oczywiście że się da.Na poprzedniej stronie są zamieszczone zdjęcia i tam masz taki wskaźnik.U mnie to wyniosło 70PLN dodatkowo do instalacji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1000-ii-generacja-w-astrze-g-x16xel/page/2/#findComment-296450 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Ja mam 1.6 16V i zamontowana sekfencje przejechalem na LPG ponad 40 tyś km jak do tej pory wymienialem na listwie wtryskowej jakies gumki koszt z robocizna 150 i co 15 tyś km 2 filtry gazu koszt 40 zl.poza tym 2 razy dokrecano opaski na trojnikach bo troche plyn chlodniczy zaczol uciekac i jak do tej pory nic wiecej z gazem nie robilem koszt ins. wynosil mnie 2.5 roku temu 3 tyś zl. Spalanie miasto i trasa 10 litrow srednio w takiej jezdzie z 35 L robie 350 360 km. w trasie spalanie spada do 8 ponizej. Najnizej zeszlem w trasie nad morze z czworka pasazerow na 6.6 litra podroz wyniosla 50 zl. na dustansie 380 km w jedna str. i gazu pozostalo mi w butli jeszcze na ok 100 km. [ Dodano: Pią Sty 11, 2008 17:36 ] Osobiscie wiec radzilbym zamontowac do szesnastek sekfencje a do osmiu zaworowych zwykla instalacje mam w drugim opelku w 16V zamontowana chodzi dobrze ale mam spadek mocy i to nie to na uruchamuianiu silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1000-ii-generacja-w-astrze-g-x16xel/page/2/#findComment-293709 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mieto-68 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 W moim wcześniejszym Oplu - Senatorze tez miałem objawy, że jadąc w korku po pewnym czasie silnik ni z tąd ni zowąd sobie zgasł i po ponownym uruchomieniu trzeba go było trzymać na obrotach. Powodem takiego stanu rzeczy była wyeksploatowana ( nadająca się do wymiany ) membrana w parowniku, która z powodu wyższej temperatury silnika ( słabsze chłodzenie poprzez wolną jazdę w korku ) wypaczała się i nie pracowała poprawnie na wolnych obrotach. Kiedy wciskałem nieco pedał gazu to podciśnienie w kolektorze ssącym sie zwiększało i z większą siłą oddziaływało na membranę dlatego nie gasł. Dlatego tez doszedłem do wniosku, że jak jest stara membrana w parowniku to można ją poznać po jej zachowaniu właśnie podczas jazdy w korkach ulicznych gdzie temperatura pracy silnika ( i co za tym idzie płynu chłodniczego wzrasta ) i deformuje nieco tę membranę przez co silnik nie dostaje właściwej dawki gazu na wolnych obrotach i gaśnie. Jak zauważyliście po przejechaniu pewnego odcinka drogi i "schłodzeniu" się silnika problem znikał, prawda?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1000-ii-generacja-w-astrze-g-x16xel/page/2/#findComment-293685 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Moja astra G pali między 9 a 10 l gazu ,jazda głównie w mieście.Żona jeździ bardzo ostro ja raczej spokojnie(nawyki z ciężarówki).Instalacja 2 generacji koszt 1600zł silnik 1.6 8v 75 KM.Kuzyn ma astre f kombi automat też lpg i pali mu między 10 a 11 ten sam typ silnika,więc spalanie ok 10 litrów to moim zdaniem standart a litr w tą czy w tą zależy od warunków i stylu jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1000-ii-generacja-w-astrze-g-x16xel/page/2/#findComment-292376 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.