Skocz do zawartości

Kaseta zmiany biegów


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

 

Mam problem w swojej Zafirce, lewarek od zmiany biegów ma duże luzy. Ostatnio wymieniłem linki sterowania zmianą biegów jednak lewarek nadal trochę lata. W związku z tym mam pytanie czy można wymienić/kupić jakieś elementy aby zlikwidować te luzy, a może trzeba wymienić całą kasetę?

Gdzie oprócz ASO można dostać potrzebne części do naprawy? Zależy mi na nowych oryginalnych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Omnibs

Hej ,

 

Ja mam to samo, wyrobiła się kulka a niestety tylko można dokupić to z całym zestawem za jedyne 890 zł w ASO :)

 

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Omnibs

Hej,

 

Ja już czatuje na allegro od miesiąca na ten lewarek, bez rezultatu :) Więc chyba z czasem zdecyduję sie na zakup nowki :) Próbuję jeszcze załatwić dla siebie używki u jednego gościa, jak mi załatwi to dam ci na niego namiary

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość zbigsuch

Witam. Mam ten sam problem z lewarkiem tzn. luzy. Przyglądałem się tej kuli na której występuje luz i mam pewien pomysł. Otórz zastanawiam się czy można by wymienić gumowy oring, który tam jest? Moim zdaniem odpowiedzialny on jest między innymi za zaciskanie gniazda w którym znajduje się kula. Być może trzeba by zastosować grubszy i dzięki temu mocniej zostanie zaciśnięta kula i luz się zmniejszy? Co Wy na to?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

i się przyzwyczaiłem na razie do tego.

 

Pozdrawiam

PiotrO

 

PS: no i właśnie straciłem dziewictwo odzywając się pierwszy raz...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Opel zafira 2.0 DTI ten sam problem i nie wiem czy mam linki czy wybierak ktoś pokaże mi foto jak to wygląda albo opisze. Bo dzwoniłem do serwisu i cena w zależności co którą mam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Unieś mieszek drążka zmiany biegów do góry, aby to zrobić trzeba podważyć nożem, lub cienkim śrubokrętem obudowę mieszka wchodzącą w konsolę środkową i wypiąć ją z zaczepów. Po unisieniu mieszka do góry widać, czy z komory silnika idzie do kasety jeden sztywny drążek, czy dwie linki. Nawet chyba nie musisz tego robić, gdyż przy drążku wsteczny jest do przodu podobnie jak pierwszy bieg, a przy linkach wsteczny jest do tyłu za czwórką

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności