Gość Anonymous Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Posiadam Opel Corsa C z 2003 roku. Silnik Z10XEP. Przebieg 106 tyś. Po 102 tyś przebiegu pojawiły się stuki. Coś w zawieszeniu stuka podczas jazdy po nierównej drodze. Tylko wtedy, bo podczas jazdy dobrym asfaltem nic nie stuka. Zrobiłem tak 4 tyś km i chciałbym teraz rozwiązać problem. Po zasięgnięciu porady proponuje mi się wymianę drążków kierowniczych i łączników stabilizatora. Jednak te elementy są z przodu, a mi się wydaje, że hałas idzie z tylnej części pojazdu. Stukanie czegoś w bagażniku czy pasów bezpieczeństwa wykluczam. Auto zachowuje się dobrze, jednak nienaturalny dźwięk podczas jazdy po nierównościach niepokoi. Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia w tym zakresie to będę wdzięczny za poradę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Niedźwiedź Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 przemekdln, witamy na forum co prawda witamy się tutaj: http://forum.opel24.com/witamy-vt29,4070.htm#155935 ale jak już gdzieś wspomniałam nie bądźmy drobiazgowi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Jeśli nie masz luzów na kierownicy ani drgań przy większej prędkości to końcówki raczej odpadają. Jeśli rzeczywiście przód to mogą być łączniki ew. sworzeń. Z tyłu nie ma właściwie nic z takich elementów, chyba że coś z amortyzatorem lub jakiś przedmiot pod "materiałem" typu klucz, apteczka itp. ew. tłumik o podwozie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Jeśli nie masz luzów na kierownicy ani drgań przy większej prędkości to końcówki raczej odpadają. Drgania kierownicy też zauważyłem. Pojawiają się one jednak dopiero przy prędkości 120 km/h, gdy droga nie jest najwyższej klasy. Coś takiego obserwowałem na niektórych odcinkach drogi ekspressowej z Warszawy do Częstochowy. Jednak to zależało od nawierzchni i pojawiało się w niewielkim stopniu dopiero przy 120 km/h.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emtecc Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 witam sprawdź stabilizator poprzeczny To równiez odpowiada za prowadzenie pojazdu A najlepszym rozwiązaniem to pojechać do Stacji Obsługi Pojazdów, wjechać na szarpankę i będziesz wszystko wiedział za 10 zł 9przynajmniej tyle u nas biorą )   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.