Gość Anonymous Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 ma dwie uszkodzone klapki w kolektorze ssacym w omedzie 2,5 dti (BMW) co zrobic ?? klapy nie wystepuja pojedynczo tylko w calosci z kolektorem hehe (koszty) czy po usunieciu wszystkich klap silnik bedzie pracowal prawidlowo?? czy moze pozostac przy 4 sprawnych klapkach?? pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Witam. Mam ten sam silnik i usunięte wszystkie blaszki różnicy nie stwierdziłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 dzieki ja zaryzykowalem i usunalem wszystkie jutro odpalam pozdrawiam [ Dodano: Nie Maj 18, 2008 17:19 ] odczuwam spadek mocy po usunieciu klap ale tez regenerowalem turbine ewidentnie wolniej sie wkreca wyrazny kop mocy od 1800 obr/min wczesniej zbieral sie juz od 1200 obr/min klapy czy regulacja turbiny ?:roll:?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.