Skocz do zawartości

Stukanie przy skręcaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Gość DAROMV6

np. urywa śrubę przy mocowaniu z wahaczem i trzyma się tylko stabilizatora (nie spina już z nim wahacza) . Podczas przechyłu, zwłaszcza na nierównym zakręcie potrafi stukać o półośkę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam

 

Najważniejsza rzecz stukanie ustąpiło!:)!

Choć sugestie na grupie były różne u mnie przyczyną stuków (dokładny opis objawów kilka postów wcześniej) okazało sie ŁOŻYKO w przednim lewy kole.

 

Na tym można by zakończyć gdyby nie pewnin drobny szczegół, okazało się bowiem że choć nie posiadam ABSu to jednak muszę kupić piastę jak do wersji z ABS. Przy demontażu starej piasty okazało, że jest ona zakończona wtyczką i połaczona do instalacji samochodu. Po krótkiej analizie ustalono że służy on do ustalania prękości samochodu i nie można zastosować piasty z wersji bez ABS, która oczywiście jest znacznie tańsza (:

Tu zdjęcie jak ta piasta wyglądała http://www.aps.net.pl/sklep/product_info.php?cPath=1_10888_10905_10909&products_id=12101

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

nie no ja już też mam powoli dość Asterki ...

 

ostatno okropnie mi chrobotało w prawym kole i "strzelało" przy skręcaniu. Jak wymieniałem komplet amortyzatorów to okazało sie że wybiło tą gumową obejme ? która trzyma amortyzator i sprężyne...

 

tydzień było wszystko super ... autko o wiele lepiej sie trzyma drogi no aż do dzisiaj :roll: z nikąd z lewego koła od czasu do czasu dobiega stukot, najgorsze jest to że nie ma znaczenia czy skręcam czy jade prosto nawet z naciskiem na jazde na wprost lub lekki skręt w lewo.

I napewno gdy koło podbija do góry ... amory i sprężyny nowe prawa gumowa obejma też - nie wiem dokładnie jak sie to nazywa lewa była w porządku ...

 

Miał ktoś kiedyś podobny problem ... ? :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość Anonymous

Witam!

Pomóżcie: Astra G 2001 1.6 8v 143 tys. km. Po najechaniu na połatany, dziurawy asfalt/ inne nierówności lub po mocnym skręcie kołami, zaczyna stukać z przodu. Stukanie uaktywnia się przy każdym skręcie kołami lub przy dodaniu gazu, po puszczeniu gazu lub utrzymaniu w miarę niskich obrotów na 5. biegu stukania nie ma. Stukanie trwa do końca jazdy, następnego dnia nie zaczyna stukać do momentu, aż znów najadę na jakąś nierówną drogę. Nie jestem mechanikiem. Proszę o opinie. Pzdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności