Gość Anonymous Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Się zgadza   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10325-usterka-w-uk%C5%82adzie-regulacji-obrot%C3%B3w-biegu-ja%C5%82owego/page/2/#findComment-264697 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Witam! Podepnę się pod temat U mnie w Astrze II (X18XE1) też pojawia się check engine po pewnym czasie od uruchomienia silnika, czasami zaraz po odpaleniu kontrolka nie gaśnie, pózniej podczas jazdy zgaśnie i po jakimś czasie się znów zapali. Jest to niezalene czy jadę na gazie czy na benzynie, jak pali się kontrolka to obroty silnika falują tak od 500 do 1200. Zczytałem kody błędów techem i ten sam błąd - czyli P0505. Nic nie przerabiałem z zaślepieniem EGR. Czytałem o lewym powietrzu , sprawdziłem - odkręciłem przepustnicę, przeczyściłem ją podsilikonowałem uszczelkę pod przepustnicą, jest wszystko ok, nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny awarii. po usunięciu przez techa2 błędu po jakimś czasie znów się pojawia, (nadmienie, iż w moim motorze nie ma silnika krokowego), Czekam na jakieś podpiwedzi.... Z góry dzięki pozdrawiam all   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10325-usterka-w-uk%C5%82adzie-regulacji-obrot%C3%B3w-biegu-ja%C5%82owego/page/2/#findComment-263934 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 sprawdź ten łącznik zaznaczony czerwoną strzałką - u mnie był on pęknięty By labele   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10325-usterka-w-uk%C5%82adzie-regulacji-obrot%C3%B3w-biegu-ja%C5%82owego/page/2/#findComment-263227 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 sprawdź ten łącznik zaznaczony czerwoną strzałką - u mnie był on pęknięty Obrazek By labele dzięki za zainteresowanie tematem, ale ja mam inną przepustnicę, łącznik taki też jest ale u mnie jest on ok, obawiam się, iż zacina się sterowanie (silniczek ) biegu jałowego, który jest u mnie zatopiony w sterowaniu przepustnicy. Może jest ktoś, kto rozbierał sterowanie przepustnicy i coś naprawiał z tym silnikiem? pozdrawiam all. [ Dodano: Pią Lip 11, 2008 10:51 ] witam w końcu zdjagnozowałem usterkę P0505 w moim aucie okazał się bardzo poważnym problemem, cała przepustnica jest ok, sterowanie biegiem jałowym także działa, uszkodzenie mam po stronie komputera, jak podłączyłem się do techa2 to program nie widzi ustawień odnośnie położenia przepustnicy ( nie zmieniają się volty w zależności od zmian położenia przepustnicy, centralak gazowa to widzi), a także komp silnika nie steruje położeniem przepustnicy na wolnych obrotach ( w techu nie dało rady wykonać nastawień przepustnicy - w programie wyłącznik się przełączał a przepustnica stała), więc padło na komp silnika, czy ktoś z was rozbierał takie ustrojstwo, tzw. hybrydę , podobno się da i zazwyczaj są tam tzw. zimne luty, proszę o jakieś sugestie, czy szukać nowego kompa silnika z immo czy próbować rozbierać swój pozdrawiam all   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10325-usterka-w-uk%C5%82adzie-regulacji-obrot%C3%B3w-biegu-ja%C5%82owego/page/2/#findComment-263207 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.