Skocz do zawartości

Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam!

Podepnę się pod temat

U mnie w Astrze II (X18XE1) też pojawia się check engine po pewnym czasie od uruchomienia silnika, czasami zaraz po odpaleniu kontrolka nie gaśnie, pózniej podczas jazdy zgaśnie i po jakimś czasie się znów zapali. Jest to niezalene czy jadę na gazie czy na benzynie, jak pali się kontrolka to obroty silnika falują tak od 500 do 1200. Zczytałem kody błędów techem i ten sam błąd - czyli P0505. Nic nie przerabiałem z zaślepieniem EGR. Czytałem o lewym powietrzu , sprawdziłem - odkręciłem przepustnicę, przeczyściłem ją podsilikonowałem uszczelkę pod przepustnicą, jest wszystko ok, nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny awarii. po usunięciu przez techa2 błędu po jakimś czasie znów się pojawia, (nadmienie, iż w moim motorze nie ma silnika krokowego), Czekam na jakieś podpiwedzi....

Z góry dzięki

pozdrawiam all

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

sprawdź ten łącznik zaznaczony czerwoną strzałką - u mnie był on pęknięty

Obrazek By labele

 

dzięki za zainteresowanie tematem, ale ja mam inną przepustnicę, łącznik taki też jest ale u mnie jest on ok, obawiam się, iż zacina się sterowanie (silniczek ) biegu jałowego, który jest u mnie zatopiony w sterowaniu przepustnicy. Może jest ktoś, kto rozbierał sterowanie przepustnicy i coś naprawiał z tym silnikiem?

 

pozdrawiam all.

 

[ Dodano: Pią Lip 11, 2008 10:51 ]

witam

w końcu zdjagnozowałem usterkę

P0505 w moim aucie okazał się bardzo poważnym problemem, cała przepustnica jest ok, sterowanie biegiem jałowym także działa, uszkodzenie mam po stronie komputera, jak podłączyłem się do techa2 to program nie widzi ustawień odnośnie położenia przepustnicy ( nie zmieniają się volty w zależności od zmian położenia przepustnicy, centralak gazowa to widzi), a także komp silnika nie steruje położeniem przepustnicy na wolnych obrotach ( w techu nie dało rady wykonać nastawień przepustnicy - w programie wyłącznik się przełączał a przepustnica stała), więc padło na komp silnika, czy ktoś z was rozbierał takie ustrojstwo, tzw. hybrydę , podobno się da i zazwyczaj są tam tzw. zimne luty,

proszę o jakieś sugestie, czy szukać nowego kompa silnika z immo czy próbować rozbierać swój

 

 

pozdrawiam all

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności