Skocz do zawartości

Szarpanie przy przyśpieszaniu mułowaty przy ruszaniu ....


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam choc jestem nowym członkiem forum to niektóre tematy sledze już od bardzo długa, mój problem tkwi w astrze II 1.6 16V rok 99 silnik ecotec (benzyna), mam juz dośc mechaników ponieważ oni to tylko chca wymieniac i żeby im płacic choć nic sie nie zmienia. A więc przechodze do sedna moja astra od jakiegos czasu zaczeła szarpać przy jezdzie jednostajnej, oraz zapalałą sie lampka błędu. wymieniłem rozrzad, filtry swiece, objawy nadal powracały, sprawdziłem moduł zapłonowy dalej to samo wymieniłem pompe paliwa to samo (mechanik do teraz jest mi wienien 200 zł za ta diagnostyke) pojechałem na diagnostyke komputerowa wyszło sonda lambda wyksaowalismy bład bo mechanik upieał sie ze te objawy to nie sa sondy ale stwierdził ze czujnik temperatury zle informuje kompa, nastepna wymiana, po tym wyszło znów ze lambda wymina i odziwo zmieniły sie objawy silnik zaczął być mulasty i szarpie przy przypieszeniu ( chodzi mi tu dokładnie tu moc raz jest raz niema tak jakby jakis paproch gdzies siedzał i raz :? idzie ładnie raz skacze). Co zrobiłem rozkręciłęm przepustnice i ja wyczysciłem jak i równiez silniczek krokowy pozatym zaslepiłem Egr -ra jest lepiej ale nadal szarpie i ta moc... szczeze mam dosyc.... moze ktoś tu na forum ma jakiś podobny problem... na pewno bede jeszcze jechal na compa do warsztatu bo kontrolka takżę sie pali...

 

ostatnio sprawdzałem nawet błędy domowym sposobem wyszedł kod 0400 Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR z tym sie zgodze w koncu go zaslepiłem ale jeszcze kod 0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata czytałęm ze to moze byc wina lambdy ale przeciez ja wymieniłem ???

 

obecnie mam zamiar wykasować błedy i przeczyscic układ jakims dodatkiem do paliw...

 

:?:?:?:?:?????????????

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A sprawdzałeś czy pali na wszystkie cylindry? U mnie objawy były identyczne jak u Ciebie, tyle że w Astrze F i okazało się, że palił na 3 cylindry. Było przebicie na kablu i gubił iskrę. Wymiana kabli pomogła. Może w Twoim przypadku również warto by było pójść tym tropem. pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Rudi59 w tym modelu zamiast kabli jest moduł zapłonowy łaczacy siwiece , moduł ten sprawdzałem robiac podmianke z nowym - niestety to nie jest jego wina , dzieki za rade. pozdrawiam :roll::)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mam to samo :) wszystko wskazywalo na DIS'a ale z tego co piszesz ze podmieniales i nic to nie dalo to juz mi rece opadaja :) co prawda tez chetnie podmienie i zobacze bo wiadomo ze umnie moze to pomoze :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robertnet

tez stawiałbym na disa, ale jesli nie to hmm, spróbuj:

odłączyc elektrycznei egra- niewazne czy bedzie sie swiecil check- jesli jest poprawa to uszkodzony egr elektrycznie

odłącz lambdę i pojezdzij troche- bez butowania do 3000 obr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Panowie.

U mnie było podobnie. Szarpał, mulił, a gdy sie nagrzał pracował na 3 garach.

Sprawdzone - wtryskiwacze, świece, moduł, egr - nic nie pomogło. Mechanik dotarł więc do kompa i okazało się że są w nim przepalone ścieżki - kupiłem więć drugi używany na podmianke i zobaczymy czy to pomoze? Mam nadzieję że tak bo już ręce opadają i kieszeń.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

powiem ci ze komp to raczej nie tzn to jest rozumiem jednostka sterujaca wymienialem ja na nowa bo mi nie odpal ale skoro mowisz ze pali na 3 cylindry po rozgrzaniu to moze to DIS...

 

 

a przy okazji jak sprawdzic czy pali na 3 cylindry jakie to sa objawy bo ja tak samo mam ze tylko jak sie rozgrzeje...na zimnym lata jak burza:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No właśnie na zimnym lata jak burza, ale jak sie trochę nagrzeje zaczyna przerywać i chodzi na 3 gary. Objawy - mniejsza moc, prukanie z wydechu, nierówna praca silnika.

DIS był na podmianke drugi zakładany. Komputer sterujący - jak stwierdził elektronik - spalone ścieżki i nie wysyła sygnału jak należy. Ale nie wiem dlaczego na zimnym jest ok?? Masz jakąś teorię??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robertnet

wszystko wskazuje na disa- te objawy, mysle ze bez kompa ciezko bedzie dojść, moze któryś czujnik zły sygnał daje, kompa narazie bym sobei darował,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności