Skocz do zawartości

Czarny nagar na świecach


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam, mam problem z odpalaniem, jak już odpali to wskakuje na wysokie obroty ok 3tys, na forum poradzono mi aby zacząć od świec i kabli, wykręciłem świece i był na nich czarny nagar, usunąłem go i auto zaczęło odpalać, i mieć prawidłowe obroty, ale powoli problem powraca, czy może to być wina świec? czy może złamieszanka, co w związku z tym dalej robić? z góry dziękuję za sugestie,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

troszke na pewno lubi, ale miałem poważny problem z odpalaniem, jedynie przy wciśniętym gazie zapalała, a dzisiaj jak wyczyściłem świece to ten problem zniknął, ale dalej z obrotamio coś jest, bo czasami jest poniżej 1000 tak jak powinno być, a czasami trzyma ok 1500 i wydaje mi się że jakoś wolno schodzi z tych obrotów, może być to wina krokowca? gdy obroty są podwyższone to słychać taki świst, jak są normalne to tego nie ma, pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Obroty w astrze to dość drażliwy temat. Wyczyszczenie krokowca napewno nie zaszkodzi. Dodatkowo sprawdź czystość przeustnicy. A jak słychać świst to może gdzieś lapie lewe powietrze - jak tak to obroty beda warioowały.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ok, jutro postaram się wyczyścić krokowca i przepustnice, ten świst to sumie jakby coś się załączało i wtedy te obroty są wysokie, jak się wyłączy to spadają do właściwych,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

może ja wtrącę trzy grosz

czy wiesz ile przebiegu mają twoje świece???

bo może wyczyszczenie to za mało a nowe by pomogły

powodzenia...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam, wymiana pewnie się przyda, bo w sumie to przebieg nie jest mi znany, zamieniłem się za omege(osczędności), mam nadzieje, że to nie są oznaki zajechania silnika, tak jak kolega to napisał, dzisiaj wyczyściłem przepustnice, do krokowca się nie dostałem bo tandetne klucze...w przepustnicy miałem śmietnik, autko narazie odpala, oleju w sumie nie ubywa aż tak, by świadczyło o zużyciu silnika, tylko te obroty, jakby za późno spadają do prawidłowych, pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

no a za obroty odpowiada chyba krokowiec

dobrze by było poświęcić trochę czasu i go jednak wyjąć

bo tak na oko to wiesz (chłop w szpitalu).......... :)

powodzenia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności