Gość Dob Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Właśnie jak w temacie - po lewej stronie napisu GM znalazłem wziernik, przez który widzę elektrolit - tylko po co ? Przecież poziomu elektrolitu tak nie sprawdzę ! Zobaczcie fotosik! Z drugiej strony, akumulator jest "bezobsługowy", a widać, że są chyba ubytki płynu ze środka, bo aku jest "spocony" - widać to koło klemy. Czyli niedługu ma szansę szlag go trafić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10554-akumulator/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 U mnie jest podobnie. Nie wiem czym to jest spowodowane te pocenie się - ale wynik ostateczny jest pewny - niechybna wymiana   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10554-akumulator/#findComment-266054 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Dob, wziernik - Chodzi Tobie o to "magiczne oczko" informujące o stopniu naładowania akumulatora?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10554-akumulator/#findComment-266045 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENIX2 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Właśnie jak w temacie - po lewej stronie napisu GM znalazłem wziernik, przez który widzę elektrolit - tylko po co :-) ? Przecież poziomu elektrolitu tak nie sprawdzę ! Zobaczcie fotosik! Z drugiej strony, akumulator jest "bezobsługowy", a widać, że są chyba ubytki płynu ze środka, bo aku jest "spocony" - widać to koło klemy. Czyli niedługu ma szansę szlag go trafić? :-) Tak to jest magiczne oko świadczące o naładowaniu akumulatora a nie jakiś WZIERNIK. Jak jusz coś to chyba wizjer, bo ginekolog posługuje sie wziernikiem :-) Tzw. "Pocenie" może być spowodowane zbyt dużym napięciem ładowania akumulatora niekoniecznie jego uszkodzeniem !! Jeżeli masz napięcie większe niż 14,6V podczas pracy silnika to znaczy że padł Ci regulator. Z bezobsługowością akumulatorowa to nie jest tak do końca że sie nie uzupełnia elektrolitu to nieprawda!! Pisałem o tym w jednym z tematów!! http://forum.opel24.com/jaki-akumlator-vt11893,20.htm http://forum.opel24.com/prostownik-vt11793.htm http://forum.opel24.com/nagle-spadki-napiecia-na-klemach-akumulatora-vt12713.htm Jak coś to pisz na priva. Pozdro piwko się należy. :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10554-akumulator/#findComment-265518 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dob Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 OK. Mam jasność. Również w temacie nazewnictwa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10554-akumulator/#findComment-263836 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.