Gość Dob Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Właśnie jak w temacie - po lewej stronie napisu GM znalazłem wziernik, przez który widzę elektrolit - tylko po co ? Przecież poziomu elektrolitu tak nie sprawdzę ! Zobaczcie fotosik! Z drugiej strony, akumulator jest "bezobsługowy", a widać, że są chyba ubytki płynu ze środka, bo aku jest "spocony" - widać to koło klemy. Czyli niedługu ma szansę szlag go trafić?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 U mnie jest podobnie. Nie wiem czym to jest spowodowane te pocenie się - ale wynik ostateczny jest pewny - niechybna wymiana   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Dob, wziernik - Chodzi Tobie o to "magiczne oczko" informujące o stopniu naładowania akumulatora?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENIX2 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Właśnie jak w temacie - po lewej stronie napisu GM znalazłem wziernik, przez który widzę elektrolit - tylko po co :-) ? Przecież poziomu elektrolitu tak nie sprawdzę ! Zobaczcie fotosik! Z drugiej strony, akumulator jest "bezobsługowy", a widać, że są chyba ubytki płynu ze środka, bo aku jest "spocony" - widać to koło klemy. Czyli niedługu ma szansę szlag go trafić? :-) Tak to jest magiczne oko świadczące o naładowaniu akumulatora a nie jakiś WZIERNIK. Jak jusz coś to chyba wizjer, bo ginekolog posługuje sie wziernikiem :-) Tzw. "Pocenie" może być spowodowane zbyt dużym napięciem ładowania akumulatora niekoniecznie jego uszkodzeniem !! Jeżeli masz napięcie większe niż 14,6V podczas pracy silnika to znaczy że padł Ci regulator. Z bezobsługowością akumulatorowa to nie jest tak do końca że sie nie uzupełnia elektrolitu to nieprawda!! Pisałem o tym w jednym z tematów!! http://forum.opel24.com/jaki-akumlator-vt11893,20.htm http://forum.opel24.com/prostownik-vt11793.htm http://forum.opel24.com/nagle-spadki-napiecia-na-klemach-akumulatora-vt12713.htm Jak coś to pisz na priva. Pozdro piwko się należy. :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dob Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 OK. Mam jasność. Również w temacie nazewnictwa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.