Skocz do zawartości

Ściąga w lewo


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

a powinien jechać prosto, do tego przy delikatnych skrętach czuć jakby podbieranie na kierownicy (przy wolnej jeździe), przy szybkiej z lekkim skrętem jakby drgania. Mocny skręt wszystko ok.

 

Cóż to może być zbieżność, geometria (przy okazji co za różnica?), krzywe felgi?

 

Pozdrawia,

 

 

Corsa B, 1.4 16v '98

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Po pierwsze to sprawdź, czy masz wszędzie dobre ciśnienie w oponach. Po drugie proste felgi i przy okazji ich wyważenie, geometrię zostaw na koniec, chyba, że zmieniałeś końcówki, albo wahacze, to należy to od razu zrobić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ciśnienie sprawdzone, felgi wyważone ale może krzywe i gość nie powiedział

 

A co ze zbieżnością, ma to cos do rzeczy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maniek02

u mnie kiedy sciagało w lewo było kwestia wymiana opon... w przednim lewym kole miałem zdeka zdeformowana opone i na wywarzaniu tego nie pokazywało i podczas jazdy pomiedzy 40-90 km czuc było ciagnieice kierownicy w lewo oddałem opone na gwarancje i dostałem nowe i jest oki:D zamien koła przód z tyłem i zobacz wtedy:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

zgadza sie zdarzaja sie zdeformowane opony lub znam przypadek np. moj ojciec mial bardziej wytrte opony od srodka osi niz z zewnatrz i na przegladzie na rolkach znosilo pojazd takze sprobuj zmienic opony na inne.a jesli nie to to moze byc zbierznosc. :) ps u mojego ojca mylo to widac gołym okiem sprawdz sobie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maniek02

u mnie geometria kół (zbiezność) była oki, defektem była opona.... wymienili mi w ramach gwarancji dwie na NOWE na jedna oś i sprawa jest już oki.... puszzcam kierownice auto prosto leci...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

zgadza sie zdarzaja sie zdeformowane opony lub znam przypadek np. moj ojciec mial bardziej wytrte opony od srodka osi niz z zewnatrz i na przegladzie na rolkach znosilo pojazd takze sprobuj zmienic opony na inne.a jesli nie to to moze byc zbierznosc. :) ps u mojego ojca mylo to widac gołym okiem sprawdz sobie

Ok, okej A co to jest ta zbierzność lub geometria?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

"Zbieżność kół- w pojazdach drogowych oznacza, że wszystkie elementy zawieszenia i sterowania działają poprawnie, a koła toczą się idealnie równo. Ustawienie zbieżności jest bardzo ważne z punktu widzenia zużycia bieżnika i precyzyjnego kierowania. Nierówne zużycie przednich lub tylnych opon, bądź zmiany w zachowaniu pojazdu (np. ściąganie na jedną stronę) mogą być objawami źle ustawionej zbieżności. Dziś wiele samochodów jest wyposażonych w tylne zawieszenie pozwalające na poprawę zbieżności. Twój samochód może również wymagać ustawienia zbieżności osi przedniej lub wszystkich kół, w zależności od symptomów. Średni koszt ustawienia zbieżności może wielokrotnie zwrócić się w przebiegu opon, wydajności i komforcie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności