Skocz do zawartości

Wymiana pierścieni Corsa B GSi


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Elo, kupilem tydzien temu Corse B GSI (1993) silnik ma prawdopodobnie ten silniejsz. Prawdopodobnie tobo z tego co widze to kij wie co za cuda z nia sie dzialy.

 

W kazdym razie autko przy zakupie troche przerywalo, ale lekko i zdecydowalem sie z bratem kupic. Dzis poslismy do mechaniora, poszpakal, podlaczyl aparature, diagnoza i wyszlo ze pierscienie sa do wymiany.

Powiedzial ze nie ma kompresji na 4 cylindrze. Dzwonilem do zioma co sprzedal, mowi ze mechanik kupa, ze niemozliwe, ze moga byc wtryski zasyfione albo cos innego. Ogolnie kazal poczyscic i niby ma dzialac.

Jednak mechanikowi ufam bardziej.

 

Po krotce napisze jak dziala silnik, na zimno dziala dobrze, nie zamula sie i ma wtedy smara masakra, ale jak sie podgrzeje, to gdy dam mu gaz do dechy, to sie zamula, szarpie itp. Wyglada to poprostu jakby jeden gar nie palil.

 

Miał ktos podobne przypadki? co bylo przyczyna?

Ci co sie znaja tez mogli by mi napisac, co musze sprawdzic, czy to faktycznie pierscienie/ wtryski, czy moze cos innego jest przyczyna?

 

No i podstawowe pytanie - ile moze mnie mechanik skasowac za wymiane pierscieni na jednym garze, ewentualnie czy nie lepi zmienic ich na wszystkich? (chodzi mi o calkowity koszt, czesci + robocizna).

 

 

Dzieki za wypowiedzi!!

 

PS

 

Zbytnio na mechanice sie nie znam wiec w razie jakichs uwag prosze pisac po "polsku" :cry:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robertnet

podejrzewam ze kupiłes padniety silnik, poniewaz znalezienie gsi w dobrym stanie jest b. trudne, no jesli nie ma cisnienia na cylindrze to albo pierscienie albo zawory, moze lepiej jechać do innego mechanika i miec 2 diagnozy??

co do zamulania i szerpania- to przyczyn wiele moze byc- na poczatek sprawdz czy nie swieci ci sie pomaranczowa kontrolka check engine, jak swiece, przewody??

co do ewentualnego remontu pierscieni- to jesli juz to napewno nie obedzie sie to na samych pierscieniach, musisz doliczyc przy okazji zawory, uszczelniacze, itp koszt nie mały- ale nie wiadomo czy konieczny

p.s. skad kupiles corse?- jakis link, albo fotki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mechanik to podejrzewam ze nie jest zly, bo pracowal kiedys w serwisie Opla, wiec powinien cos znac sie na tym.

 

Aaa powiedzial tez ze moze gdzies na lewo ciagnac powietrze.

 

link:

http://moto.allegro.pl/item363503340_piekny_opel_corsa_gsi.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Daniel GSi

Szarpanie- prawdopodobnie przewody i swiece- koszt nieduzy, co do remontu, olej bierze?? dymi?? napisz cos wiecej, moj mial zawsze sile i mial kopa z miejsca tyle ze kurzylo sie za nim na niebiesko i wciagal znaczne ilosci oleju, decyzja byla szybka- po tym jak wypalilo mi zawor na glowicy-nie mialem innego wyjscia,no chyba ze sprzedarz ze znaczna strata jednak zdecydowalem sie na remont, a wiec po kolei: uszczelki: pod glowica, pod kolektor ssacy i wydechowy i pod pokrywe zaworow, jeden zawor i szlifowanie gniazda, planowanie glowicy, wymiana pierscieni i uszczelniaczy- koszt w moim przypadku rowny tysiac, a przy okazji wymienilem rozrzad czyli dolicz 400zlotych, po dotarciu( jazda do 3tysiecy obrotow przez 3000km ) i wymianie oleju i filtra smiga jak marzenie, pozdrawiam, szczerze nie zaluje bo autko jest swietne,a remont sie oplacil

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kopcic w zasadzie nie kopci, chyba ze na 1 czy wstecznym dam mu mocno w gaz. A czy olej bierze to nie wiem, mam go dopiero tydzien i przejechalem moze ze 150 km.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Daniel GSi

Jak nie kopci to dobrze, zrob tak: jak bedziesz odpalal albo ktos to stan za autem kilka metrow najlepiej w dzien cieply i bezwietrzny(bo wtedy najlepiej widac dym) i obserwuj czy kopci, przegazowac i popatrzec, jezeli nie kopci to bardzo dobry znak i pewnie swieca sie na tamtym garze wypalila i dlatego przerywa, przynajmniej tak mi sie wydaje, wymieniles swiece i przewody po kupnie? jesli nie to zrob to, koszt niewielki bo niecale 200zl za komplet do GSi firmy NGK ,ja jestem zadowolony, pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności