Skocz do zawartości

AUtomatyczna skrzynia - problem z diagnozą rocznik 95


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Astra F rocznik 95 automat. Trzy dni temu podczas jazdy zaczęła mrugać kontrolka "S" zgasiłem silnik zapaliłem i przeszło, potem o tym zapomniałem. Wczoraj to samo, po zgaszeniu pomogło ale za pare minut podczas jazdy znowu zaczela mrugac i tak juz jest caly czas tryb awaryjny. Gdy jeżdżę na 1,2,3 nie włącza się tryb awaryjny. Sprawdziłem stan oleju, był na dolnej kresce, dolanie oleju nie pomogło, odpięcie klem akumulatora też nie pomogło. Warsztaty zajmujące się ASB w Krakowie mówią, że rocznika 95 nie mogą zdiagnozowac na komputerze, jedynie po roczniku 98 :lol:

Poradźcie co robić? :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdż warsztat który naprawia skrzynie biegów automaty i oni Ci zdiagnozują.Jakbyś był w Poznaniu to ja mam nawet 3 takie warsztaty.Miałem Astrę w automacie 96r i też naprawiałem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

tyle co wiem to kontrolka "S" zapala się gdy ma być dynamiczna jazda (brak mi słów do określenia) ale to jest tak że na wysokich obrotach jest niski bieg

ja bym sprawdzał po przewodach może coś jest luźne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jutro się umówiłem na diagnozę w ASO - 100zł

Dodam, że tryb awaryjny włącza się tylko w trybie D lub D + Sport oraz tylko w momencie gdy skrzynia chce wrzucic bieg 4 którego nie wrzuca i wtedy wlacza sie tryb awaryjny. Na 1,2,3 nie ma problemu bo nie ma biegu 4

Auto jest w bardzo dobrym stanie, bylo malo jezdzone, ma tylko 130.000 przebiegu niekrecone. Mam nadzieje ze jak zrobie z ta skrzynia to nie bedzie sie sypala dalej, nie wiem jesli ma sie sypac to pomyslalbym nad zmiana na manualna skrzynie bo nei chce tego auta sprzedawac.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci ze przerobienie autoamta na manual nie am sensu

wypytywalem o to dla golfa - nie dosc ze do wymiany jest kupa czesici to robota nie jest pewna

 

no i w golfie np. trzeba zmeinc pompa ABSu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Tak tylko gdybam, mam nadzieje ze koszt naprawy nie bedzie zabojczy bo mechanicznie nie wyczuwalem zadnych problemow z ta skrzynia, biegi wchodzily zawsze dobrze i zawsze tak samo, nawet tuz przed awarią. Mam tez nadzieje ze nie bedzie sie sypac dalej. Niestety to jest duzy minus automatow.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

[Przemo], właśnie włącza się tryb sport i muszą być naprawdę wysokie obroty by bieg przeskoczył

a na jakich obrotach zmieniają się biegi niższe w trybie "S" :lol:

nadal sądzę że to jest coś związane z elektryką spryskaj wszystkie łącza WD40

jest gdzieś na forum dział o skrzyniach w automacie

spróbuj złapać gawlaka on ci na pewno coś sensownego podpowie

 

no i daj znać co było przyczyną bo to mi się przyda...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

W trybie sport tryb awaryjny sie wlacza rzadko wlasnie dlatego ze bieg sie zmienia na wyzszych obrotach. Gdzies kolo 3 tysiecy dopiero

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności