natka_90 Opublikowano 20 Listopada Udostępnij Opublikowano 20 Listopada (edytowane) Witam. Moze jakas dobra dusza podpowie bo ja juz nie mam pomyslu. Mam problem z moją Antarą 2.0 cdti. Kilka dni temu wracając z pracy w pewnym momencie odcięło moc i wyskoczył check engine. Podłączyłam do komputera i wykazało blad P0089 elektrozawor dozowania paliwa. Wymienione zostały na nowe 2 czujniki cisnienia paliwa na listwie i jeden na pompie. Wyczyszczony i wgrany na nowo dpf a blad mimo skasowania wyskakuje nadal. Silnik odpala ladnie i pracuje równo ale podczas przyspieszania (na wysokich obrotach) zapala sie check engine i odcina moc. Nie wiem co jeszcze może być przyczyną? Pomocy! Edytowane 20 Listopada przez natka_90   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 20 Listopada Udostępnij Opublikowano 20 Listopada Przyjrzyj się regulatorowi ciśnienia paliwa temu na pompie. Wymycie lub wymiana   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826175 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natka_90 Opublikowano 20 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada Wszystkie czujniki (te na listwie i ten na pompie też) wymienione zostały na nowe z Boscha oryginalne więc to na 99,99% nie regulatory.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826176 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 20 Listopada Udostępnij Opublikowano 20 Listopada Ale ja piszę o regulatorze nie o czujniku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826177 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natka_90 Opublikowano 20 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada (edytowane) O. A jak ten regulator wyglada i gdzie na pompie sie znajduje? Ja taki wymieniłam. Edytowane 20 Listopada przez natka_90   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826178 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 21 Listopada Udostępnij Opublikowano 21 Listopada Zgadza się , to ten. Została sprawdzona wiązka do niego ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826185 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natka_90 Opublikowano 21 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada Tak, była sprawdzana miernikiem. Wszystko z wiązką jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826187 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 21 Listopada Udostępnij Opublikowano 21 Listopada To trzeba by sprawdzić jakie ciśnienie podaje pompa Cr .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826192 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natka_90 Opublikowano 22 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada Ok. Tak zrobię i dam znać. 😉   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826205 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natka_90 Opublikowano 27 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada Hej.Gdyby ktoś miał podobnie to u mnie okazało się,że całym winowajcą okazał się sterownik (moduł) silnika. Po wymianie problem ustał. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826391 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.