Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Moze jakas dobra dusza podpowie bo ja juz nie mam pomyslu.

Mam problem z moją Antarą 2.0 cdti. Kilka dni temu wracając z pracy w pewnym momencie odcięło moc i wyskoczył check engine. Podłączyłam do komputera i wykazało blad P0089 elektrozawor dozowania paliwa. Wymienione zostały na nowe 2 czujniki cisnienia paliwa na listwie i jeden na pompie. Wyczyszczony i wgrany na nowo dpf a blad mimo skasowania wyskakuje nadal. Silnik odpala ladnie i pracuje równo ale podczas przyspieszania (na wysokich obrotach) zapala sie check engine i odcina moc. Nie wiem co jeszcze  może być przyczyną? Pomocy!

20251120_175455.jpg

Edytowane przez natka_90

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzyj się regulatorowi ciśnienia paliwa temu na pompie. Wymycie lub wymiana 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826175
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie czujniki (te na listwie i ten na pompie też) wymienione zostały na nowe z Boscha oryginalne więc to na 99,99% nie regulatory.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826176
Udostępnij na innych stronach

Ale ja piszę o regulatorze nie o czujniku

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826177
Udostępnij na innych stronach

O. A jak ten regulator wyglada i gdzie na pompie sie znajduje?

Ja taki Screenshot_20251120_202138_Allegro.thumb.jpg.a41a6022a1a4e19b01ce5a2140a2fddc.jpg wymieniłam.

Edytowane przez natka_90

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826178
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się , to ten. Została sprawdzona wiązka do niego ? 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826185
Udostępnij na innych stronach

To trzeba by sprawdzić jakie ciśnienie podaje pompa Cr . 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826192
Udostępnij na innych stronach

Hej.Gdyby ktoś miał podobnie to u mnie okazało się,że całym winowajcą okazał się sterownik (moduł) silnika.

Po wymianie problem ustał.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/109017-b%C5%82%C4%85d-p0089-ratunku/#findComment-826391
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności