Skocz do zawartości

Osłona silnika od spodu


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam. Mam kolejny problem, przyszedl czas zalozyc podbitke silnika czy tez oslone silnika ta od dolu. Moj problem dotyczy mocowania bo nie wiem na co to powinno byc mocowane ... Moze ktos mi doradzi, moze ktos napisze jak ma mocowane, a moze ktos mocowal ?? Czekam na odpowiedzi i z gory dziex :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Daje zabezpieczenie od wody, mniejsza szansa, że Ci chlapnie od spodu woda.

Jak jedziesz po jakimś zadupiu chroni od kamieni. W golfie miałem i było GIT. gorzej jak się mojemu tacie na autostradzie odczepiło i zaczął szurać:P musiał zjechać na parking i wyrwać to "dziadostwo":D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Słyszałem też o jednej negatywnej sprawie jeśli chodzi o osłonę. Silnik jest mniej wentylowany od spodu i w związku z tym bardziej się przegrzewa i cześciej włącza się wentylator (to powiedział mój mechanik).

Z doświadczenia powiem, że coś w tym musi być, bo wentylator, szczególnie przy upałach, włącza się dosyć często. Testów z osłoną/bez osłony jednak nie robiłem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mialem oslone ale blaszana

i nie zauwazylem zeby szybciej sie nagrzewal

albo przegrzewal z tego powodu

może dlatego, że blacha szybciej chłonie i oddaje ciepło...

Ja mam zamontowaną plastikową z tzw ABS-u.

Przytoczyłem tylko opinię mojego mechanika, który zdjął ze swojej Zafci osłonę plastikową, bo zauważył częstsze włączanie się wentylatora

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość Anonymous

Jeśli producent zakładał obecność osłony z dołu to nie ma strachu o przegrzanie - a w Zafirze chyba była przewidziana

A co daje? oprócz ww zalet, bardzo ważna jest ochrona paska wieloklinowego przez cześć tej osłony w nadkolu. Ponieważ dostałem od sprzedającego osłonę z ABS w postaci wielkiej wanny to , aby cały czas osłaniać ten pasek ale jednak mieć w miarę łatwy dostęp do silnika to podzieliłem całą osłonę na 3 kawałki - dwa do nadkoli i jeden płaski na środek ( stwierdziłem, że montaż osłony w całości to tragedia). Na razie ten patent działa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

hm, w mojej zafirce ta osłona narobiła trochę bałaganu, ponieważ na niej woda się zbierała i przez to kołyskę rdza wzięła. Nie wiem, może mam zamontowaną nieoryginalną? Po wypowiedziach widzę że występują osłony plastikowe, ja mam materiałową, coś podobnego jak dywaniki samochodowe ale grubsza. Może to jest przyczyna. W każdym bądź razie jazda bez osłony to też kicha. Jak raz zdjąłem to mi kamyki uszkodziły rolkę od paska klinowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności