Gość Anonymous Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 hmmm teraz się zastanawiam czy mówimy o tym samym u mnie słychać ją tylko podczas manewrowania przy parkowaniu przy nikłych obrotach i prędkości - taka praca silniczka czy jak to nazwać, więc może nie mam się czym na zapas martwić zbiorniczek od wspomagania umiejscowiony jest jednak fatalnie aha ojczulek przyzwyczajony do Viki C twierdzi że za ciężko chodzi wspomaganie u mnie ale to pewnie kwestia klasy samochodu, opon itp   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11153-wspomaganie-kierownicy/page/2/#findComment-259260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Ja mysle ze to sa po prostu pierwsze objawy awarii. Z tego co pamietam to u mnie objawialo sie najpierw buczeniem zaraz po odpaleniu silnika, po czym przestawalo po doslownie 2 sek. Potem zaczela buczec przy kreceniu kolami w miejscu lub przy niskich predkosciach. Koncowka wygladala tak ze buczalo w zasadzie caly czas az sie ludzie na ulicy ogladali. W koncu cos glucho huknelo i wysiadlo wspomaganie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11153-wspomaganie-kierownicy/page/2/#findComment-259227 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 mam astre ponad rok i od samego poczatku słychac moze nie buczenie ale jak by gwizd (cichy) raczej to nie zadna awaria tylko tak jest.........   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11153-wspomaganie-kierownicy/page/2/#findComment-259202 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 U mnie piszczy cały czas - przy ruchu kierownicą ten hałas się wzmaga. Jest tak od 45 tys. km (czyli od momentu zakupu samochodu). Odkąd wymieniłem olej we wspomaganiu, hałas jest wyraźnie cichszy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11153-wspomaganie-kierownicy/page/2/#findComment-259197 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emtecc Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 sprawdzcie zawsze olej przy takich objawach. Ale najczęstszym powodem tego jest jest zacierająca przekładnia kierownicza. .Taka plastikowa opaska na przegubie maglownicy i pod nią dostaje sie woda!! następuje korozja!i utrudniony ruch przegubów.A zbiegiem czasu spalenie pompy wspomagania!! Sposób aby tego się ustrzec to zamienić tą opaskę na metalową wcześniej wyczyścic nasmarować i po kłopocie!! mógłbyś wkleić fotę gdzie jest ta plastikowa opaska.Myslę że byłoby to przydatne w końcó koszt pompy wspomagania to ok. 1,5tys U mojej Astry też słychać pompę wspomagania jak się kręci na postoju, ale nie buczy. Po prostu słychać, ze działa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11153-wspomaganie-kierownicy/page/2/#findComment-259194 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 mógłbyś wkleić fotę gdzie jest ta plastikowa opaska Nie mam kanału! aby z niego skorzystać!! poza tym drążki sa dwa więc nie ma problemu ich odnaleść pod samochodem!! To zasadnicze cześci ukladu zawieszenia!! jest taki nawet temat . I tam zamieszczone są fotki!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11153-wspomaganie-kierownicy/page/2/#findComment-259162 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 panowie a ja mam tez problem z astra tylko ze f 95 rok jesli na zgaszonym silniku delikatnie tylko przekrecam kierownica delikatnie ja ruszam to slysze stukanie i to z okolic maglownicy drazki ok czy to da sie zrobic czy to cos powaznego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11153-wspomaganie-kierownicy/page/2/#findComment-258858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Mogą być luzy na listwie zębatej (przekładnia do wymiany/regeneracji), na krzyżakach na drodze koło kierownicu - przekładnia lub, co mało prawdopodobne, niedokręcone (poluzowane) opaski zaciskowe lub zużyte wielowypusty na tej samej trasie. Przyszło mi jeszcze do głowy, że mogłyby to być skrajnie wybite silentbloki, na których jest mocowana przekładnia do sanek (budy).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11153-wspomaganie-kierownicy/page/2/#findComment-258475 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 czy da sie to naparwic zajmuje sie ktos tym tzn regenaracja maglowicy dodam ze mama wspomaganie czy lepiej kupis uzywke cala??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11153-wspomaganie-kierownicy/page/2/#findComment-258314 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.