Gość Anonymous Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Właśnie to zrobiłem:) to jak z tym wspomaganiem? Wie ktoś coś może?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Ja ma taki sam problem Skręcając kierownicą w prawo jest ok ale skręcając w lewo czuje opór do pewnego momentu a dalej już działa normalnie, do puki nie wyprostuje się kierownicy i dalej nie skręci w lewo. Wymieniłem już akumulator dolałem płynu wycieków nie ma pompa pracuje cicho czekam na jakąs sensowną odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Witam!!! Nie dawno kupilem Opla corse i nigdy nie jezdzilem w samochodzie ze wspomaganiem. Mam identyczny problem gdy krece w lewo idzie jak po masle gdy w prawo ciezko. Na wylączonym silniku gdy probuje skrecic w prawo czus dokladnie dwa przeskoki. zbierznosc idealna i kat kola tez. Widze po odpowiedziach,ze to jest lada zagadka dla mechanikow skoro nikt nie spotkal sie z takim problemem. Pomozcie nam bo to jest uciazliwe w prowadzeniu auta.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 i co znalazł ktos rozwiazanie tego problemu?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Czujnik kąta skrętu kół.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 a gdzie on sie znajduje i jaki koszt? i moze ma ktos do sprzedania   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 W kolumnie kierownicy. Może wystarczy wykalibrować, ale potrzebny jest tester i program diagnostyczny. Podjedź do jakiegoś kumatego mechanika.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.