Skocz do zawartości
Gość Anonymous

szarpie i dusi się

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam, piszę tu w zasadzie w sprawie mojego ojca, bo ma on już tego samochodu dosyć...

Problem pojawił się 2~ miesiące temu. Mianowicie, gdy jedzie się 60km/h na 4 biegu, nie ruszając kompletnie gazem, jest ok, jednak przy przyspieszaniu auto się "dusi" i szarpie, tak jakby nie dostawał jakoś równo paliwa.

Ojciec wymienił już sonde lambda, silniczek krokowy, jednak nie dało to nic.

W zasadzie to auto szarpie również na 3 biegu, szarpie po prostu, gdy da mu się ostro w pedał.

Gdzie może tkwić problem? ( ten opel jest na jednopunktowym wtrysku ).

Jeżeli ktoś będzie w stanie pomóc, będę wdzięczny, bo tak po prostu " nie da się jeździć " ...

 

Pozdrawiam.

 

poprawiłem tytuł/ andrzej_m55


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55
Radzik16_kg, czy pompa podaje normalnie paliwo bo może nie ma ciśnienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

A jak moge to sprawdzić Andrzej, czy pompka paliwa działa prawidłowo? Bo to byłby dobry trop, bo kod 45 - wskazuje, że jest jakiś problem z mieszanką paliwa u mnie.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam !!

 

kod 45 wskazuje na bogatą mieszankę. wiec sprawdź filtr powietrza, wężyk powrotny do baku - rurka może być zagnieciona itp. zdejmij ufo zobacz jak podaje wtryskiwacz czy mgiełkę czy solidne nie równomierne krople. no i oczywiście szczelność wtryskiwacza. rozumie ze na wolnych jest ok? żadnego czarnego dymu z rury na postoju? jeśli nie to nieszczelność wtryskiwacza bym wykluczył.

 

to by było na tyle co mi do głowy przychodzi,------------------------------narazie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Tak tak, na wolnych obrotach jest wporządku. Jutro sprawdzę filtr powietrza i wężyk i dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam może być także filterek paliwa?. czy mienialiście go? Z wolnych obrotuw silniczka aby wejśc na większe potrzeba wiekrzej ilości paliwa,a wiec może go także brakować.Pozdrawiam.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Taa filtr paliwa jest nowy, jutro obejrzymy dokładnie cały filtr powietrza, i czy wtryskiwacz daje mgiełke, czy wali kroplami paliwa.

 

Zależy mi na naprawie auta, bo za rok będzie już moje ; d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam ponownie! Słuchaj wiele przyczyn może sie składać na takie objawy?! Może to być za mały prąd akumulatora na cewkę wysokiego napięcia,uszkodzenie jej ,tzn.jakieś przebicia.Moze być zła,niedostateczna masa karoseria silnik. A teraz przyszło mi do głowy że ,morzesz mieć zanieczyszczony filtr paliwa przy samej pompce ktura znajduje się w zbiorniku. ożesz ją wymontować i zobaczyć odchylając kanapę tylna i odkręcic ja pod czarnym dekielkiem plastikowym. Sprawdzałeś to/ :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam pozwole się podpiąć pod temat mam panowie podobny problem z Kadziem gdy jade na gazie wszystko ok lecz gdy zmienie na benzyne to jest brak mocy silnika obroty dochodza do 2500 tys i koniec max 40km/h dusi sie jest to mono wtrysk na gaz przełancza sie sam po 2 tys obrotów wczym moze byc problem ztą benzyną nigdy niemiałem Kadeta mam go dopiero 1 miesiąc .


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55
grzes10, może na początek zczytaj błędy ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

andrzej_m55.no tak myślałem ale niebardzo wiem jak zato sie zabrać i jak to zrobić ale dzięki za doradzenie będe musiał dokładnie poszukać na forum powinienem gdzieś to znaleść dzięki raz jeszcze pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Samochód jeździ jak marzenie ;**

 

Z ojcem zajeło nam to 6 godzin, ale jakoś poszło. Tak kombinowaliśmy, aż zdecydowaliśmy się, wymienić cały aparat zapłonowy, wymieniliśmy, znajomy ustawił elegancko zapłon i auto jeździ świetnie, przez 50 km ani jednego szarpnięcia, i zrobił się jakby bardziej zrywny i żwawy :-)

Dzięki wszystkim za pomoc.

 

poprawiłem w temacie/ andrzej_m55

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Dzienki Andrzej za pomocne materiały powinno mi to pomuc bo wtych sprawach to zielony jeszcze jestem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam wszystkich! WczeSniejszy kolega nie odpisał więc moze szukając usterek niema czasu. Tutaj kolega dobrze zauwarzyl,aby zczytać błędy kody błędów. Ale jak ja miałem 1.4 b.to mechanicy muwili mi że nie mają do starszych modeli przystosowanych komp.diagnostycznych. Mój silnik chodził dobrze ale b.dużo palił 8l/100km,więc go wymontowałem. Nie jestem mechanikiem ale to lubię! Gazu w kadecie nie posiadałem.Ale rozum mi podpowiada czy,w obu przypadkach nie świeci się kontrolka sondy lambda? To jest taka żółya z silnikiem bodajże przekreślonym. Sonda odgrywa tu bardzo ważna role podaje do komputera info ze spalin o dobrze działającym osprzęcie lub jego wadach.Sprawdzcie w miarę mozliwości czasu odpisze i zastanowię się nadtym.Pozdrawiam. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/bored.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55

KLINO, przecież właśnie w starszych modelach możesz sam zczytać błędy a w tych nowych raczej są problemy

moim zdaniem ten mechanik cię czarował :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam usterke ktyrą opisywałem udało sie pokonac okazało sie że filtr paliwa był do wymiany i dlatego niebyło mocy na benzynie a na gazie wszystko było okej filtr wymieniłem i Kadzio smiga fajnie i natym i natym dzienki wam za pomoc i pozdrawiam wszystkich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam taki problem wymieniłem pompke paliwa w opel vectra a c20xe 150 km orginalna płaciłem 270 zł i po pół roku padła mi i nie wiem dlaczego?. :) . mam pompke od vectry a , tylko od słabszej czy będzie pasowała 2.0 ? 116 km pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55

mam pompke od vectry a , tylko od słabszej czy będzie pasowała

Osobiście bym ją założył

Ciśnienie nie powinno się za bardzo różnić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.