Gość zibi Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Szabah, Czy wkład,czy cały filtr-trzeba zalać do pełna ropą przed wkręceniem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/page/2/#findComment-352947 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Wkład to wiem ale nie cały bo jak włożysz filtr to się ropa wyleje na silnik lub na karoserie zalezy gdzie jest natomiast nie mialem do czynienia z całym filtrem w dieslu ale dzieki za porade.Człowiek caly czas sie uczy i cos nowego dowiaduje.Pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/page/2/#findComment-352907 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 seru23, czy coś wiadomo w w/w sprawie z Merivką, czy problem został rozwiązany i co było jego przyczyną, bo umnie niestety jeszcze...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/page/2/#findComment-349899 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 witaj ta sama merivka ten sam problem kilka techów żadnych błędów i cooo??? ktoś pomoże ?!?! a czujnika płynu tech by nie wykrył? normalnie zgłupiałem a kilka dieselków już w życiu przejechałem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/page/2/#findComment-346112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HArtur1 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 witajta sama merivka ten sam problem kilka techów żadnych błędów i cooo??? a czujnika płynu tech by nie wykrył? Nie licz na to, że Tech jest lekarstwem na wszystko. Może on pomóc ale jak nie pokazuje nic to nie znaczy, że wszystko jest OK. To tylko znaczy, że mechanik jest do du.... Miałem z Techem tak samo - pokazywał, że wszystko cacy, a nie chodziły szyby i lusterka. Dopiero porządny elektryk z kontrolką i schematem doszedł co jest do wymiany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/page/2/#findComment-346108 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Problem gaśnięcia mojego autka jak nagle przyszedł tak już od kilku tygodni nie istnieje - odszedł też nagle....mam nadzieję że na stałe. Nic jednak specjalnego nie robiłem. Od dłuższego czasu po prostu leję diesla bp ultimate, a nie jakieś podejrzane paliwo. Myslę ze przyzcyna całego zamieszania mogło być lewe paliwko, które kiedyś wlałem. Co o tym myślicie??? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/page/2/#findComment-346085 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 No ale dalej nic nie wiem a co sądzicie o padniętych świecach żarowych podobno podgrzewają silnik jeszcze w czasie jazdy do jakiś 50 st. pomimo tego że gaśnie kontrolka na desce czy ktos jest w stanie to rozgryźć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/page/2/#findComment-346015 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Witam wszystkich,jestem na forum od dzis wybaczcie bledy.Mam problem z Astra G silnik 1,7 cdti 80 KM.Nie zawsze chce odpalic od razu,jest to mlode auto 2003 przebieg 46 tys,wymienione filtry,nowy akumulator.Wystarczy lekko tracic gaz i zapala,czasami rowniez zapali bez gazu od pierwszego,ale rzadko,co to moze byc?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/page/2/#findComment-345994 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 idario zamów sobie zawór ciśnienia marki DENSO - taki oryginalnie montują przy pompach CDTI w tym silniku isuzu, koszt około 600-700 znajdz warsztat który potrafi to wymienic i po problemie, miałem 100% IDENTYCZNE objawy, post jest na forum, po wymianie zaworu problem znika, ps. pomijam w tym momencie uszkodzenie samej pompy CDTI ale z tych objawów co podajesz - odpalenie bez problemu - to ten zawór co do techa - to tej usterki też nie wykrył czasmi widać wystarczy bp ultimate i jakiś dodatek do paliwa, ale niestety nizawsze pomaga   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/page/2/#findComment-338657 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Dzięki za poradę wczoraj doszedłem do tego i założyłem jakiś używany gdzie mogę kupić nowy? pozdrawiam Darek Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/page/2/#findComment-338356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.