Gość tomekjew Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Witam! posiadam Opla Signum 3.0 cdti automat ,wiem że problem szarpania (kopnięcia)skrzyni podczas jazdy był przerabiany na forum ale można się pogubić ,każdy pisze co innego .Proszę o poradę od czego zacząć u mnie problem pojawił się tydzień temu w pierwszej kolejności wymieniłem olej był czarny ale mechanik powiedział że nie śmierdzi spalenizną to jeszcze nie jest źle. Wymiana nie pomogła. dodam że rocznik auta to kwiecień 2004   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11804-problem-z-automatem-w-signum-y30dt/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 a plyn chlodzacy jaki jest i czy jest stan   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11804-problem-z-automatem-w-signum-y30dt/#findComment-254801 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekjew Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 a plyn chlodzacy jaki jest i czy jest stan STAN PŁYNU JEST OK NIE UBYWA NIE MA ZMIENIONEJ BARWY   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11804-problem-z-automatem-w-signum-y30dt/#findComment-254757 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Witam! Ja mam takie samo auto, lecz troche mlodsze i na swiezo po klopotach z przekladnia (pisalem juz o tym "piski w automacie"). Z tego co opowiadali mi w serwisie, to moze byc chlodzona (przekladnia) tylko powietrzem, olej powinno zmieniac sie co 60 tys. i to nie tylko tyle ile zleci, ale tzw. "dynamicznie". Wychodzi troche wiecej oleju (w przekladni jest ok. 7 litrow), ale jest pewne! Przede wszystkim za te "kopniecia" odpowiedzialny jest sterownik, a wlasciwie zawory. Mialem okazje im sie przyjrzec i stwierdzam, ze nie sa zbyt solidnej konstrukcji. Po dluzszej eksploatacji robia sie w nich luzy i nie dzialaja jak nalezy. Polecam tez posluchac podczas jazdy, czy nie slychac jakichs dziwnych dzwiekow z przekladni! U mnie skonczylo sie to remontem generalnym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11804-problem-z-automatem-w-signum-y30dt/#findComment-254192 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 lutek125, ile płaciłeś za remoncik???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11804-problem-z-automatem-w-signum-y30dt/#findComment-254188 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Duzooooo!!! Jeszcze powiedzieli mi, ze mam szczescie bo nie potrzeba wymieniac sterownika. Ale do rzeczy. Remont kosztowal 7.5 tys, ale byl na prawde generalny, lacznie z wymiana obudowy i przekladni planetarnych. Pozdrowienia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11804-problem-z-automatem-w-signum-y30dt/#findComment-253842 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekjew Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Byłem w ASO stwierdzili że pojawiły się luzy gdzieś w "przekładni głównej" ,że auto ma już spory przebieg (180tyś) i może coś takiego wystąpić żeby jeździć dalej ,a gdyby te "kopnięcia" były coraz silniejsze udać się do jakiegoś warsztatu gdzie naprawiają skrzynie automatyczne bo oni się tym nie zajmują.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11804-problem-z-automatem-w-signum-y30dt/#findComment-253099 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Witam ponownie! Przepraszam, ze wtracam swoje "trzy grosze", ale w moim przypadku bylo dokladnie tak samo! W ASO powiedzieli, ze nie zajmuja sie przekladniami (sic!) i tez mnie skierowali do specjalistycznego warsztatu; bylem w kilku (przed docelowym) i tez mowili zeby "jezdzic az cos sie bardziej zepsuje". Gdybym zdecydowal sie na remont od razu to koszty bylyby zdecydowanie mniejsze. Potwierdzam, ze w tych przekladniach jedno z lozysk potrafi rozbic gniazdo w ktorym jest osadzone, robia sie szkodliwe luzy i mechanizmy zaczynaja sie nadmiernie zuzywac. Nadmienie tylko, ze to postepuje lawinowo. Nie chce robic reklamy serwisowi w ktorym odbyla sie reklama, ale calosc zajela im 3 dni, na oryginalnych czesciach Pozdrowienia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11804-problem-z-automatem-w-signum-y30dt/#findComment-252821 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.