Gość Anonymous Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Cześć witam mam problem zanika mi wspomaganie układu kierowniczego raz jest a raz go niema tak się objawiało teraz to już cały czas go niema i świeci się kntrolka ESP. Miał ktoś podobny problem a może jakieś pomysły co robić? Z góry dzięki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Ja bym zaczął od sprawdzenia napięcia na akumulatorze podczas odpalania oraz podczas pracy silnika. Użyj funkcji szukaj na górze bo parę tematów było o tym problemie poruszonych.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Kolego ja miałem ten sam problem. U mnie był popsuty układ ABS i nie wskazywało prędkości oraz nie było wspomagania. Może u ciebie tez jest coś nie tak z tym układem. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 tak jak koledzy piszą: sprawdź czy masz dobre ładowanie akumulatora (to wykluczy awarię alternatora) - na zapalonym silniku sprawdz jakie masz napiecie na akumulatorze; kolejną rzeczą jest sprawdzenie samego akumulatora: po prau godzinach od testu alternatora sprawdz jakie napiecie jest na akumulatorze (na wylaczonym silniku) i ostatnia rzecz czujniki abs do sprawdzenia-bez sprzetu to mozesz tylko obejrzec czy fizycznie nie uszkodzone...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 W mojej meriwie podczas jazdy zapalała się lampka EPS-brak wspomagania kierownicy i to w trakcie szybkiej jazdy.Okazało się że sprawca był uszkodzony alternator (koszt naprawy około 270 zł-czesci+robota ).Gasił kontrolkę ładowania a podawał 12,1 V.Po regeneracji wszystko OK.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gawon Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 tez tak miałęm dwa razy rano po odpaleni i jeszce chyba sie jedno wyjasniło,brak mocy i błąd 1243 a to pewnie to P1243 turbocharger bypass solenoid valve voltage too small C-033 tak sie dokleje ale czy to moze byc powiązane??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.