Skocz do zawartości

Wymiana kabli wysokiego napięcia w Sintrze 3.0 V6


Rekomendowane odpowiedzi

Skończyło się w skrócie na przecięciu pokryw i oryginalnych uszczelkach.

W mojej byłej V6 skończyło sie na tym samym, ale dodatkowo poszedł jeszcze silikon czerwony (pokrywy niemiłosiernie krzywe).

Hej z UK

Ano hej z IRL ;)

 

  • 1 miesiąc temu...

Ale w sumie to sprawa wymiany tych kabli w wersji 3.0 V6 zeszła na boczny plan bo jej miejsce zajął problem uszczelnienia. Jak to wiec jest z tymi przewodami i ich wymiana ? Mechanicy mi odmawiają wykonania tej usługi. Moze tu ma ktoś sposób zeby w miarę łatwo je wymienić ?

 

Mechanicy mi odmawiają wykonania tej usługi.

a bo to lenie są :roll:

Kiepskie dojście do lewej strony silnika, z tego co pamięć mnie nie myli dyfuzor do ściągnięcia aby było lepsze dojście.

 

Wreszcie znalazłem mechanika , który dał radę to zrobić.

Naciął się On na niezłą "minę", bo nie wiedział co będzie Go czekać. Pytam się Go czy ma te kable w sklepie. On mi mówi ,że nie, ale bez problemu sprowadzi i od razu je "przysklepowy" mechanik założy.

Jak już je sprowadził, to ten mechanik mi mówi "przyjdzie Pan za godzinkę" , to wszystko będzie wymienione (olej, świece, kable, filtry). Ja Mu na to ... " eee.. Panie, sorry , ale chyba nie wiesz z czym będziesz miał Pan do czynienia". A Ten dalej mi mówi tak..."ale Chłopie.. to jest moment głupie kable wymienić i te świece, no ale podnieś Pan maskę to się zaraz zobaczy co tam jest grane". No i Mu podniosłem maskę...więc Ten stwierdził od razu ,że te trzy z przodu to od razu na miejscu zrobi,... potem popatrzył , poszukał i.... po kilku sekundach " o kur..., wiesz Pan co?... przyjdź Pan lepiej jutro". (chyba głupio Mu było już się wycofać).

Nazajutrz oczywiście nie zrobił , bo coś Mu tam innego wypadło , ale kolejny dzień sprawił ,że kable i wszystko było nowe.

Na koniec tylko stwierdził , że takiego gów... jeszcze nie widział, ale pomagał sobie jakimiś sznurkami i drutami żeby te kable przeciągnąć. A całą sprawę utrudniał fakt ,że mam instalację gazową i ona też sporo zasłaniała.

Cała usługa kosztowała mnie 100 zł i mi się to wydaje bardzo małą kwotą jak za taką męczarnię.

 

Dobry koleś :shock: , w Omedze nie ma dostępu do tyłu a u Ciebie do boku. Przy tych silnikach to chyba najlepiej ściągnąć dyfuzor dla lepszego dojścia.

 

Niestety ten patent przy silniku C25XE nie działa, nie da się drutem... Trzeba ściągnąć kolektor ssący i już :lol:

Grunt że masz to wymienione i autko śmiga :shock:

 

ja oczywiście miałem olej,ale zamówiłem oryginalne uszczelki i dla świętego spokoju posmarowałem je silikonem z obydwóch stron.Póki co nic nie leje.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności