Gość Anonymous Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Po uruchomieniu silnika żółta lampka kontrolki gaśnie. Następnie po kilku sekundach zapala się i trzyma tak przez około 30 sek. Następnie gaśnie. Czy może to być objaw np. braku wystarczającego ładowania (na początku piszczy pasek, bo jest zbyt luźny)? Samochód Opel Vectra kombi, 97, 2.0 DI Lava   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11919-%C5%BC%C3%B3%C5%82ta-kontrolka-po-uruchomieniu-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Pewnie chodzi Ci o kontrolkę "check" ?? trzeba podpiąć się pod kompa i odczytać błędy - przyczyn jest kilkadziesiąt zapalania się kontrolki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11919-%C5%BC%C3%B3%C5%82ta-kontrolka-po-uruchomieniu-silnika/#findComment-253883 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Pewnie chodzi Ci o kontrolkę "check" ?? trzeba podpiąć się pod kompa i odczytać błędy - przyczyn jest kilkadziesiąt zapalania się kontrolki Witam.Mam podobny problem z ta przekleta kontrolką "CHECK" http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Mam Vectre z 99r z silnikiem 1,8 16V symbol:x18xE1.Kupiłem ja miesiąc temu.Założyłem od razu inst.gazowa BRC-sekwencje.Potem wymieniłem wszystkie oleje,filtry,swiece i oczywiście kompletny rozrząd.Przy wymianie rozrządu posypała się izolacja na czyjniku położenia wałka rozrządu i został też wymieniony(cena 175zł-ponoc miał byc dobrej jakości).Po wymianie tego wszystkiego podjechałem do warsztatu,który ma kompa do Opla i wykasowałem błędy,które się tam nazbierały.Cycuś Jednak po tym wszystkim zaczeło cos sie dziać.Silnik raz zapalił normalnie,raz trzeba było go dłuzej kręcić i gdy zapalił zapalał sie "CHECK"(wcześniej tego nie było!!!)I drugi problem był taki że silnik na benzynie chodził "w miarę normalnie"-a na gazie przerywał,nie miał mocy-130 km/h było maks i do tego strasznie szarpał.Podjechałem do gazownika.Poregulował cos tam,podpioł kompa i było by 'ok' Pojechałem na urlop.W trasie autko jechało w miare normalnie.Troche szarpał-ale jechał.Na 100km spalił 9,1l z włączoną klimatyzacja i z 4 osobami-czyli nie jest żle.Ale szarpał i zle zapalał.W Drodze powrotnej zaczeły sie też takie problemy na benzynie-szarpanie.Podjechałem do gazownika.Po przejżeniu auta stwierdził że to listwa zapłonowa.Wymieniłem na nowa(380zł-Valeo)i autko odzyskało moc i pięknie pracowało i na benzynie i na gazie.A zapalenie pozostało dalej takie jak było.Podjechałem znowu do warsztatu na kompa i wyszło że winny temu złemu zapalaniu jest :czujnik Halla_czyli położenia wałka rozrządu http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/evil.gif http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Nowy czujnik a do bani???Ok-zdarza się (ale czemu zawsze mi).Mechanik zrobił mało sztuczke.Naprawił izolacje w starym czujniku(prowizorycznie ale fachowo)i zamontował go.Wykasował błędy i sru.Autko na 30 razy zapaliło normalnie.Potem w normalnym używaniu nie pojawił sie ten problem.Silnik nadal troszke szarpał na gazie-ale mysle że to wina regulacji gazu-musze jechac na przegląd po 1500km.Jednak dzisiaj znowu cos sie zpingoliło.Zapaliłem auto i zapaliła sie ta pomarańczowa franca!Zgasiłem motor,Poczekałem i znowu odpaliłem.Świeci dalej.Mysle jade.Podczas jazdy zgasła na moment,żeby sie znowu zapalic.Ale co dziwne-w momencie gdy sie zapaliła ten silnik przestał szarpać i jechało sie super.Silnik przyspieszał bez szarpania,zwalniał też bez szarpania.Cudo.Jednak nie powinno tak być. I tu moje pytanie:co to może być? http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Czy ten 'zregenerowany czujnik sie rozsypał?Chociaż zapala normalnie. Czy moze czujnik położenia wału korbowego? Czy moze przepustnica? Czy może podjechać do wróżki? Albo zepchnąć ja do Kanału Gliwickiego i zebrac kase z "AC" Pomocy bo juz nie mam siły!!!Wcześniej miałem Astre z 94r i NIGDY nie miałem takich problemów! http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/laugh.gif Jeżeli ktos wie to prosze o jakąś rade. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11919-%C5%BC%C3%B3%C5%82ta-kontrolka-po-uruchomieniu-silnika/#findComment-248627 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 zczytaj bledy sam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11919-%C5%BC%C3%B3%C5%82ta-kontrolka-po-uruchomieniu-silnika/#findComment-248617 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 zczytaj bledy sam Mam zamiar to zrobic jak tylko znajdę chwilkę wolnego.Podejrzewam że mogła paśc sonda lambda-bo EGR i silnik krokowy były czyszczone na samym początku gdy pływała na wolnych obrotach-a winny temu okazał sie czujnik temperatury. [ Dodano: Wto Sie 19, 2008 21:14 ] Witam.Po zczytaniu błędów okazało sie że coś nie tak z EGR-em .Podjechałem do mechanika-podłączył kompa i wyśświetlił sie ten sam błąd-EGR umarł.Na pracującym silniku odłączył wtyczke z niego i silnik nadal normalnie pracował i auto na krótkiej jeżdzie próbnej jechało tak samo jak z podłączonym EGR-em.Porażka.Jutro montuje nowego EGR-a i jeżeli to będzie to to okazuje sie że listwy zapłonowej,którą gazownik zatwierdził do wymiany bo dlatego szarpał silnik-moge sobie ugotować zupkę. Dam jutro znać czy to było to.Pozdrawiam wszystkich,którzy maja ppodobne problemy jak ja i sa tak samo załamani.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11919-%C5%BC%C3%B3%C5%82ta-kontrolka-po-uruchomieniu-silnika/#findComment-248410 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 astra g 2.0 dtl mam podobny problem w moim autku wyszedł błąd z obwodem świec   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11919-%C5%BC%C3%B3%C5%82ta-kontrolka-po-uruchomieniu-silnika/#findComment-97902 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.