Gość Anonymous Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 W mojej astrze III powyżej 140 km zaczęła się świecić kontrolka ESP, ale po ponownym odpaleniu było OK. Później zaczęła się zapalać przy mniejszych prędkościach i ostrych zakrętach w lewo. Teraz świeci się non stop. Co ciekawe nie ma żadnego błędu. Odpięcie klemy aku nie pomaga. Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Dodam że auto miało stłuczkę i było trafione w prawe przednie koło. Wymieniony został drążek kierowniczy. Myślałem że ESP pali się bo trzeba zrobić zbieżność ale po geometrii dalej to samo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HArtur1 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Możesz zacząć od kalibracji czujnika położenia kierownicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Rozumiem że taka kalibracja czujnika to tylko w ASO?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HArtur1 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Tak. Choć są i prywatne zakłady które mają Techa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 O dziwo kontrolka sama zgasła po ujechaniu około 1000 km i ESP znowu działa :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.