Gość Anonymous Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Może głupio zapytam ale sie kompletnie nie znam A nie da się tej pompy wozić w bagażniku jak koło zapasowe? i w razie awarii poprostu wymienić? __ Pozdrawiam Grzesiek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12039-opel-astra-ii-z-silnikie-dtl/page/3/#findComment-252352 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 no comment   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12039-opel-astra-ii-z-silnikie-dtl/page/3/#findComment-252346 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Z tym kołem zapasowym to się tak nie da za bardzo. Po pierwsze nowa pompa kosztuje około 2500 euro. Kupienie używki jest ryzykowne, moze byc uszkodzona, bądź po prostu nie pasowac do danego modelu. Poza tym wyjęcie takiej pompy i włożenie to też nie takie chop siup. Potrzebne są odpowiednie uszczelki i sporo wiedzy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12039-opel-astra-ii-z-silnikie-dtl/page/3/#findComment-252330 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Szanowni! Moja asterka G z 98r realnego przebiegu ma 250 tys. I to akurat jest przebieg realny. Sprowadzona do Polski po 2 latach od produkcji (wtedy przebiegu kilkadziesiąt tys, raczej nie opłacało się cofać) Reszta zrobiona w Polsce na moich oczach. Wracając do pierwszego postu raczej ciężko o 10 letni samochód z przebiegiem 140 tys. Z napraw troche było. W ostatnim roku padł mi sterownik wentylatorów no i teraz walczę z błedem p1125, ale jak na razie nikt jeszcze nie wie co to jest. Wydaje mi się że bedzie cos z turbiną. Padł też czujnik abs-u. Niestety do wymiany razem z piastą. Oleju nie bierze a leję mobil 10w-40. Ponadto usterki kosmetyczne. Nie działa przycisk podgrzewania szyb, no i walnięte żaróweczki pod zegarami. W chwili wolnego czasu sam to zrobię. Ogólnie jestem zadowolony, choć nie ma się co oszukiwać z 10 letnim samochodem ciągle jest coś do roboty. Pozdrawiam!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12039-opel-astra-ii-z-silnikie-dtl/page/3/#findComment-229729 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 P1125 Throttle position sensor intermittent   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12039-opel-astra-ii-z-silnikie-dtl/page/3/#findComment-229717 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Wracając do pierwszego postu raczej ciężko o 10 letni samochód z przebiegiem 140 tys.JA wlasnie niedawno kupiłem druga Asterke - tym razem 1,8 kombi -98r - przebieg 74 tys - na 95% realny( pierwsze opony, wpis przeglądu z 2001r - 11 tys -, ostatnia wymiana oleju 73 tys). - zakup prywatny od pierwszego właściciela - mam nadzieje ze troche pojeździ   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12039-opel-astra-ii-z-silnikie-dtl/page/3/#findComment-229499 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.