Skocz do zawartości

Wentylacja zafira


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam wszystkich.

Od pewnego czasu mam problem z funkcją zamknięcia obiegu powietrza.Tzn wszystko chodziło ok i nagle padło.Nie chodzi siłownik zamknięcia dmuchawy (okrągłej kopuły),czy ktoś miał może podobny przypadek,podpowiedzcie co to może być,czy czasami nie padł silniczek siłownika który podnosi kopułkę :evil::wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mógł się uszkodzić silniczek sterujący tą kopułą ale trzeba najlepiej wyjąć i sprawdzić bo to spory koszt

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam !

U mnie po prostu odczepiło się cięgno łączące silniczek z dźwignią przepustnicy. Trochę trudno to założyć. Najlepiej zacząć od przepustnicy, a potem założyć na silniczku. Żeby to sprawdzić trzeba tylko wymontować schowek.

Pozdrawiam !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema je tez to mam padl silniczek obiegu,opel to tak zrobil ze silniczek caly czas pracuje i pobiera prąd stad nastepuje szybsze jego zyzycie.U mnie najpierw przeruwal tzn zamknie a otworzyc juz nie mozna lub na odwrot,efektem bylo parowanie szyb.Pozostaje wymiana uzywka 50 nowy oryginal 150 na opel-shop,mysle lepiej nowy bo yzywka tez moze dludo nie pochodzic.Aha wszelkie proby reanimacji u mnie nie przyniosly efektu tylko czas stracilem i nerwy bo rozbieralem kilka razy czyli nie polecam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam mam takie pytanko do urzytkowników Zafirek podczas deszczu paruje mi szyba najbardziej widać to na postoju tuż po zatrzymaniu auta jaka może być tego przyczyna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
mariuszekf, Przyczyny mogą być różne. M.in. tak jak piszą koledzy awaria systemu do nawiewu wewnętrznego. Ale też bardziej prozaiczna - dawno nie wymieniany filtr kabinowy. I od tego filtra zacznij.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość Anonymous

Najpierw polecam sprawdzić mocowanie cięgiełka.Trzeba również sprawdzić czy kopułka chodzi bez zarzutów lóżno ,czy nigdzie nie haczy,oczywiście przedtem zdjąć cięgiełko.Sprawdzić czy silnik chodzi na pusto.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam

 

miałem taki sam problem

to nie była wina silniczka tylko kółek zębatych przekładni w obudowie z silniczkiem.

Ponieważ są z tworzywa i pracują na plastikowych "ośkach" z czasem się ścierają zarówno kółka jak i "ośki", czego efektem jest "zakleszczanie" się całej przekładni.

 

Na razie zostawiłem wszystko na obiegu "otwartym" i nie mam zaparowanych szyb

 

Pozdrawiam Bastek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dokładnie racja.Najlepiej pozostawić czaszę w obiegu otwartym i tak mało kiedy używa się obiegu zamkniętego .W między czasie poszukać silniczka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności