Skocz do zawartości

kontrolka paliwa


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanko.mam od niedawna opla kadeta 1.4i 1990 rok.czy kontrolka rezerwy paliwa powinna się świecic gdy jest na rezerwie? czy tylko wskażnik pokazuje rezerwe? :roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w każdym oplu. W górnej częsci masz ikonke dystrybutora. Ponizej strzałke z pojemnością baku (skala)

 

Rezerwa jest w dolnej czesci podzizełki i zapala sie jak benzyna sie konczy.

 

Czerwona kontrolka w kształcie dystrubutora to własnie rezerwa. :0 ;d

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość Anonymous

Jeżeli macie kontolke to jest ona zaraz przy końcu skali poziomu paliwa taka duża kropa i zapala sie na żółto gdy jest mało paliwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

witam ja mam pytanie rowniez odnosnie kontrolki paliwa, wskaznika http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

mam bak z nowszej omegi niz moja i jest podlaczany na kosteczke, a w moim starym baku byla instalacja na dwa przewodziki wiec niema szans tego podpiac,

pozatym nowy bak byl z pompa wewnatrz a ja mam zewnetrzna, wiec wszelkie flaki ze srodka baku zostaly wyjete i teraz pojawia sie pytanie :)

czy wogole istnieje takie cos jak alternatywny wskaznik paliwa ? albo chociaz rezerwa, bo patrzenie na kilometry troche moze zawiesc :) jakies propozycje jak to rozwiazac ? jakis osobny wskaznik albo cos

z gory dzieki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

w starej bańce jak była to wskaźnik niałes na desce? jezeli tak to teraz pytanie czy w nowym baku miałeś kostke tylko przy pompie a z boku nic nie wyłaziło dodatkowo? nie wiem jak w omie ale ja w Kadecie 1,4 miałem pompe wewnatrz i miała od kontrolki oddzielne wyjscie.natomiast po wymianie na zbiornik z GSI i pompe zewnetrzna sa wyjścia w tym samym miejscu.nowy zbiornik musi miec pływak z kontrolką na bank jezeli nie ma oddzielnego to mogła być ta opcja przy pompie paliwa.Druga sprawa po co było wyjmowac pompe trza było całosć wsadzić pracowało by poprawnie a stara pompe wyjać. Trza by schemat nowszej Omy obadać gdzie ida kable od kontrolki do zbiornika czy wchodza tak jak pompa czy gdzieś indziej.ile było kabli doprowadzonych do pompy w tym nowym zbiorniku?Jesli jest sama pompa to powinno byc bodaj 3 szt wtedy na bank musi byc drugie wyjscie na kontrolke jesli więcej to pływak kontrolki był na pompie. Moja rada wsadzic spowrotem tą pompe i podpiac pompe oraz przedłuzyc kable jak mało od wskażnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności