Skocz do zawartości

Opel Omega B


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

 

Pisałem tu już kiedyś temat odnośnie omy. Jednak że mam następne pytanie. Znalazłem ome z silnikiem 2.0 DTI (101 km) i jestem ciekawy co o tym sądzicie?

- Czy to czasem nie za mały silnik do Omy (sedan, kombi)??

- Czy oma z tym silnikiem pojedzie jakoś w miarę sprawnie czy będzie ciężko??

- Czy wystarczy mocy żeby napędzić ome??

 

Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak mi się wydaje.

Znalazłem ome z 2.2 DTI ale pisze ze ma uszkodzony silnik ale kreci. A tak do 3000 Euro trudno znaleźć jakaś porządna ome :shock::(

 

Bo sam nie wiem czy lepiej kopić starszą (ok 96 roku) z lepszym wyposażeniem 2.5 TD czy młodsza z gorszym wyposażenie

 

Czy starszą ome benzyniaka i przerobić na gaz??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wyglądało by spalanie w gazie 2.5 v6 i 3.0??

 

Tylko bena z takim silnikiem to by mnie OC zjadło. Miałbym starszą jako współwłaściciela ona ma wszystkie zniżki w warcie i za dizla by dostałą jeszcze 10 % zniżki a za bene to bede bulił ostro :shock::(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko bena z takim silnikiem to by mnie OC zjadło

Nie żartuj, za 3,0 OC płaciłem około 350zł/za rok - oczywiście nie w żadnym pzu czy warcie, bo tam bym się przeżegnał :shock:

a ja wyglądało by spalanie w gazie 2.5 v6 i 3.0??

zależy od stanu silnika, instalacji gaz. i stylu jazdy.

W tym temacie masz dane producenta na spalanie benzyny, możesz doliczyć sobie np. z 10% i tyle przyjąć jako orientacyjnie.

http://forum.opel24.com/spalanie-i-eksploa-2-litrowek-i-v6-opinie-vectra-om-vt12437,20.htm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale masz już jakieś zniżki a ja mam 21 lat i żadnej zniżki ( co prawda starsza była by jako współwłaściciel ma wszystkie zniżki w warcie).

 

To w sumie 2.5 TD pali prawie tyle do 2.0 16v w benie. A który silnik jest bardziej podatny na gaz?? zeby nie było ze po roku mi koni ucieknie połowa hehe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zwykłej inst. strata mocy będzie zauważalna i tego nie oszukasz.

2,5 czy 3,0 palą swoje, nie ma tu może różnicy w porównaniu do mniejszych pojemności na trasie ale na mieście jednak. Tyle że jest tu moc której brakuje 2,0 8v czy nawet 16v.

Najrozsądniej było by któryś z tych dwóch tj 2,5 czy 3,0 i zamontować sekwencję.

Chyba że nie zależy Ci na dynamice jazdy, to możesz pomyśleć o 16v - sekwencja już będzie dużo tańsza niż v6, no i zużycie paliwa troszkę mniejsze :shock:

O te zniżki zawsze możesz najpierw się dowiedzieć jak będzie to wyglądało w Twoim przypadku - właściciel/współwłaściciel - starsza i będziesz miał jasną sytuację. Ale nie w warcie, bo tam tanio raczej nie będzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Koledzy za pomoc.

 

We wrześniu jade do niemiec i napewno wróce jakims autkiem. A jakim to to czas pokaże na pewno sie wam pochwale.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przymierzam sie do zmiany mojego leciwego kadetta. Następne autko, musi byc choć troche młodsze i bardziej nowoczesne, ale raczej "niskobudżetowe". Zastanawiam sie nad zagazowana astra F 1,6i lub 1,8i ( jednopunktowy wtrysk, osmio zaworowe) lub golfem III 1,8(90KM) ale ostatnio przegladajac ogłoszenia wpadłem na oferty sprzedaży Omegi B i sie zdziwiłem..... kawał w miare nowoczesnie wygladajacej fury (w porównaniu z kadettem to kosmos) dobre wyposażenie, do tego zamontowana instalacja gazowa, auto zarejestrowane i opłacone w Polsce i ceny za najstarsze roczniki 94-95 zaczynające sie od 5-7tys.zł i oczywiście wykwity rdzy np. na nadkolu w standardzie no, ale za np. 6tys zł nie mozna spodziewać sie cudów. No i podstawowe pytanie, czy warto??? Chciałbym pojezdzić takim autkiem, ze 2,3lata bez jakis nieprzewidzianych powaznych awarii i wydatków, tak jak to było i jest w przypadku kadetta, ale mam cykora, ze to niemożliwe.... Choc przesiadka do takiej fury, za takie niewielkie pieniądze jest naprawde kusząca. Nie wiem jak silniki 2,0 16V współpracuja z gazem???, wolałbym 2,0 8V, ale czy takie były wogóle dostepne w omedze B? Te co widziałem w ogłoszeniach miały 16V. POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności