Skocz do zawartości

dusi się na zakrętach i pod górę


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam kadzia od niedawna. ma wycięty katalizator i odpiętą lambdę. Jak jest zimny odpalam z wciśniętym gazem. jak ciepły bez gazu. ale to nie jest problem. jak zapali pracuje nierówno. po jakimś czasie wchodzi na wysokie obroty i gaśnie. jak się pali kontrolka tak sie dzieje a jak zapale silnik i nie świeci się to pracuje ładnie tylko jak dodam gazu to sie dusi i tez zdycha.'

silnik benzyna 1.4 gaźnikowy.

Pozdrawiam

 

[glow=red]Poprawiłem temat[/glow][glow=red][/glow]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma lambdy bo poprzedni właściciel ułamał ją i zaspawał jej gniazdo. A tak apropo to mogę jakiś link gdzie i jak odczytać błędy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie, czyli jak odpalam to przewaznie odrazu zaswieca mi sie zolta kontrolka, czasami normalnie jedzie nic sie nie dzieje, a czasami zaczyna szarpac. Szarpie tez jak ta kontrolka mroga (probuje zgasnac). Potrafi tez jechac normalnie bez zapalonej kontrolki ale tylko wtedy gdy jest cieplo i sucho na dworze. Ostatnio jak odpalilem go po ulewie pomijam fakt ze dopiero za 3x, a tak to normalnie za 1pali 8) i wszedl w takie wysokie obroty jak bym depnal gaz do konca, a zszedl na normalne obroty jak sie troche silnik zagrzal. Wymienilem cewke, przewody swiece-kopulka, swiece, bo mialem chionke pod maska :shock: Aaaa no i zdarzylo sie tak ze odpalilem silnik chodzil chodzil i zgasl, tez zgasl mi jak wlaczylem swiatla...

Heh.. rozpisalem sie troche, ale mam nadzieje ze jakos czytelnie opisalem moj problem :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odczytałem kody:

12 - odczyt

13 - brak sygnału lambdy

35 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków

 

 

Lambdy brak, ale co z tym silniczkiem???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lambdy nie obejdziesz

 

a co do wykasowania

jak zmienisz lub wyczyscisz krokowy to blad sam zniknie

kodu lambdy nie usuniesz z wiadomych powodow

 

niektore bledy mozna wykasowac odlaczajac akumulator

niektore znikaja same po 30 odpaleniach

a inne tylko TECHem sie da wykasowac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do krokowego to sprawdź też styki przy krokowym i czujniku położenia przepustnicy.

 

 

Co do lambdy to najprostszy i najbardziej druciarski to założenie emulatora lambdy(takiego jak stosowany przy instalacjach gazowych).

Lepszym rozwiązaniem jest wyciągnięcie kolektora wydechowego z c12nz, c14nz lub c16nz(1.2, 1.4 lub 1.6 na jednopuktowym wtrysku). Kolektory są identyczne w kadecie, astrze, corsie a i b i vectrza a z tymi silnikami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do lambdy to najprostszy i najbardziej druciarski to założenie emulatora lambdy(takiego jak stosowany przy instalacjach gazowych).

Hmm, nie bardzo rozumiem. W instalacjach gazowych emulator podpięty jest właśnie pod... lambdę :oops:

 

Jedyny sposób na obejście tego to, jak piszesz, zamontowanie kolektora z otworem na lambdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności