Gość Anonymous Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 witam,padł mi rozrusznik i nie moge go zlokalizować,jak ktoś z was go wyciągał to prosze o kilka praktycznych porad.dzięki pzdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Nie wyciągałem w Sintrze ale schemat pokazuje jego położenie blisko wybieraka biegów. Demontaż zwykle - odłączenie klemy od aku., odkręcamy 2 śruby mocujące rozrusznik, odpinamy (odkręcamy) od niego przewody, czasami jeszcze jest jakiś specjalny sposób na jego wyciągnięcie ale tu chyba nie powinno być problemów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 już go mam:-) poszło gładka,dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 czy będzie pasował z Vectry 2,5? GM 90541527 Montowany fabrycznie w następujących samochodach: OPEL CALIBRA A (85_) (1990.06 - 1997.07) 2.5 i V6 170KM OPEL SINTRA (1996.11 - 1999.04) 3.0 i 24V 201KM OPEL VECTRA A (86_, 87_) (1988.08 - 1995.11) 2.5 V6 170KM OPEL VECTRA A hatchback (88_, 89_) (1988.04 - 1995.11) 2.5 V6 170KM OPEL VECTRA B (36_) (1995.09 - 2002.04) 2.5 i V6 170KM OPEL VECTRA B hatchback (38_) (1995.10 - 2003.07) 2.5 196KM OPEL VECTRA B hatchback (38_) (1995.10 - 2003.07) 2.5 i V6 170KM OPEL VECTRA B kombi (31_) (1996.11 - 2003.07) 2.5 i V6 170KM OPEL VECTRA B kombi (31_) (1996.11 - 2003.07) i 500 2.5 194KM SAAB 9000 (1985.04 - 1998.12) 3.0 -24 V6 CD/CDE 211KM SAAB 9000 hatchback (1984.09 - 1998.12) 3.0 -24 V6 CS/CSE 211KM   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 No i pasuje i nie pasuje... Ten z Vectry ma odbicie lustrzane podłączenia... Być może z uwagi na ułożenie silnika w komorze... I jeśli kabel prądowy był na styk to nie wystarczy na założenie z Vectrą. To powoduje iż kabel idze nie z boku rozrusznika a po nim... Więc trzeba to z głową poskaładac. Na rozrusznikach pomimo tych samych numerów było jeszcze oznaczenie BOSCH 1 na tym z Vectry i BOSCH 2 na tym moim z Sintry... Może jest to właśnie oznaczenie w różnicy podłączenia. Z dużym plusem na korzyść rozrusznika z Vectry gdyż ten silniczek ma w plastikowej obudowie, więc mniejsze ryzyko zwarcia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Dla dopełnienia informacji. W niepasujacym wystarczy z tylu odgrecic 3 śrubki, przestawić wnętrzności w pożądaną pozycję i skręcić spowrotem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.